آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

16 مهر روز گل پسری

1392/7/17 15:20
نویسنده : مامان نسی
578 بازدید
اشتراک گذاری

   فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز  

موش موشک من

پسر نازم دیروز روز کودک بود و روز شما به همین خاطر مامانی مهربون ساعت ٤ شما رو برده بود به یک جشن کوچولوی مخصوص بچه ها

پسر گلم الان ٢سالی هست که خیریه روزبه برای بچه های ناز روز کودک رو جشن میگیره و امسال هم از ساعت ١٠ تا ١٩ مراسم داشتن

 

شما هم ساعت ٤ با مامانی رفته بودید جشن

تا ساعت ٥:١٥ که ما هم به شما ملحق شدیم وای که چقدر شلوغ و سرد بود

که از شدت سرما شما چسبیده بودی به من 

اما ما خوش شانس بودیم آخه خونمون ١کوچه بالاتر از خیریه است و بابا رضای مهربون سریع رفتند و یه سوئی شرت کلفتر برات آوردن تا بیشتر اونجا خوش بگذرونی

راستی زمانی که با مامانی اونجا بودی از صدا وسیما هم اومده بودن و مامانی میگه از شما
حسابی فیلم گفتن خدا کنه بتونم اون لحظه ای که شما رو نشون میده خونه باشم وگل پسرمو از تلویزیون ببینم

اونجا حسابی بهت خوش گذشت نقاشی کشیدی- رفتی استخر توپ و تازه صورتت رو هم نقاشی کشیدن

 به نظر من کارشون زیاد خوب نبود اما خیلی ها ازت عکس گرفتن موش کوچولوی من

به خاطر سرما ساعت ٦:٣٠ ما اومدیم خونه وچون قرار بود شام بریم خونه مامانی اینها زود حاضر شدیم که بریم اونجا تا مامانی وبابایی،دای جون و بهار جون موش کوچولوی ما رو ببینن اما این وروجک تو ماشین خوابید تا فردا صبح

قلبمــــــــــــــــه روی من روزت مبارکقلب

استخر توپ

آرتین وخاله ندای مهربون

آرتین وعروسک گنده

خوب حالا وقت نقاشیه حالا چی بکشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نقاشی

نقاشی بتونم

دایره بچشم

بازم دایره

مامان بریم طراحیم تموم شد

اینم از نقاشیم

سلام نی نی

با هم دوست بشیم

پسر گلم پارسال این عروسک بامزه هم بود اما شماپارسال ازش میترسیدینیشخند

راستی این سوئی شرت خوشگل هدیه روز کودک پارسال شماست که مامانی برات بافته بودقلب

آرتین وتقلید از مامان نسی

ژستتو قربون

موش کوچولوی خوابیده

مامانی و بابایی مهربون دستتون درد نکنه بابت این هدیه های خوبتون

(این عروسک بامزه رو مامانی از خیریه برات 15000تومن خرید)

آخ جون هدیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

رها مامان راستین
17 مهر 92 16:15
سلام آرتین عزیزم خیلی بامزه شده
ببخشید من به خاطر سردی هوا خواستم برم کمی دنبالتون گشتم اما چون ندیدمتون رفتم آخه من صبح هم راستین رو برده بودم اون موقع فقط بچهای مهد ها بودن هوا هم خوب بود منم دوست داشتم عکس بگریم دفعه بعد

آره ایشالا این دفعه
امیر مهدی و عمی
18 مهر 92 11:06
سلام عزیزم این خیریه چه کار خوبی کرده. دست مامان جونی هم درد نکنه خدا حفظشون کنه قربونت برم نازنین پسر که حسابی سرمارو در بعضی از عکس ها میشه احساس کرد امیدوارم لحظه لحظه زندگیت سرشار از انرژی و شادی باشه
مامان آرتین (الهه)
18 مهر 92 20:08
وااااااای چه خوشگل شدی عزیزم چه خوب که اجازه دادی نقاشیت کنن عزیزم

آره الهه جون میترسیدم اذیت بشه اما خوشش اومده بود فکر کنم به خاطر اینکه یه چند لحظه تو صف بودیم دید چی کار میکنن خوشش اومد و نترسید
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 مهر 92 11:23
عزیز دلم روزت با تاخیر مبارک
چه جشن قشنگی. خوش گذشته ها عزیزم


آره ممنون خاله جون
مامان پارسا
21 مهر 92 21:14
عکسا خیلی بامزه بود.
مامان پارسا
21 مهر 92 21:16
نسیم جون خیلی درگیرم یه سری اتفاقات که مهتر از همش فوت داییم و اسباب کشی و از طرف دیگه قطعی اینترنت به خاطر جابجایی. سر فرصت میام . مرسی که به یادمون هستی
فاطمه مامان الينا گلينا
22 مهر 92 13:37
موش كوچولوي ناز خواب آلو روزت مبارك.
مامان سونیا
23 مهر 92 10:51
به به چه روز کودک خوبی داشتی خاله حسابی بهت خوش گذشته وای عجب مموشی هم شدی وای نقاشم که هستی گل پسر همیشه خوش باشی عزیزم