آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

گریه

1390/5/8 1:23
نویسنده : مامان نسی
461 بازدید
اشتراک گذاری

گلم چندروزیه شما غروبا دل درد داری ونمیذاری عصرا ،کسی بخوابه امروز شما16روزه شده ودل دردتم زیاده چون از ساعت 3 شما داری گریه میکنی تا اومدن بابا رضا دیگه ما نمیدونیم چی باید به شما بدیم دکتر میگه نباید داروهای گیاهی بدیم ولی شما اونقدر ناآرومی که مابه داروهای گیاهی رو آوردیم حوالی ساعت 9 بود که دیگه من طاقت نیاوردم ومیخواستم گریه کنم که دیدم مامانی جلوتراز من داره پا به پای شما گریه میکنه یک لحظه پشتمو نگاه کردو دیدم به به اون پشت چه خبره بابایی و بابارضا و میثاق هر کدوم 1گوشه بغض کردن و نشستن وآماده گریه کردن هستن که من دوباره به شما شیر دادم تا آروم شدی وبالاخره حدود ساعت 9:30 آروم شدی وبعد خوابیدی که بابایی میگفت اگه گریه کردن شما تموم نمیشد حتما بابایی هم مثل مامانی می خواست گریه کنه به به چه پدر بزرگ ومادر بزرگ مهربونیچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
2 مهر 90 16:40
سلام عزیزم خوبی نینی خاله خوبه
عزیزم میدونم دکترامیگن داروهای گیاهی ندین اما من هرازگاهی به آرتینم خاک شیرله شده میدم که خیلی باهاش سازگاره شما هم خواستی 1امتحانی کن