آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

پسر مهربون و باهوشم

1392/6/9 17:11
نویسنده : مامان نسی
557 بازدید
اشتراک گذاری

 

مه روی من

پسر  ماهه،باهوشم

انیشتین کوچولوی مامان

آخه نمیدونم ازخدا چه جوری تشکر کنم که یه همچین پسر مهربون وباهوشی روبه ما هدیه داده

 

смайликخـــدایــا مــمـنونتــمсмайлик

 

 

حالا بگم از هوش بالای این پسر جیگر طلای ماtotalgifs.com woopies gif gif 001.gif

چهارشنبه غروب من و آرتین با هم رفتیم خونه مامان اینها آخه مامانی وبابایی ومیثاق  یه چند روزی رفته بودن مسافرتсмайлик

وما غروب رفتیم آنجا و شام هم موندیم

که حوالی ساعت ١٠ بود که آرتین یهو گفت نسیم ج ی ش uitroepteken7.gif

که منم فکر کردم داری با ما شوخی میکنی اما دایپرترو در آوردم

 وبا هم رفتیم دستشویی و

 diversen1f.gif

بله شما حسابی کارتو انجام دادی و چقدر هم میخندیدی17317.gif

دوباره بعد از یک ربع گفتی نسیم ج ی شuitroep5.gif

که گفتم این بار قصد شیطنت داری اما دوباره با هم رفتیم دستشویی و باز دوباره همون اتفاق

totalgifs.com woopies gif gif 013.gif

و شب رو راحت خوابیدی و صبح ٥ شنبه بعد از اینکه بیدار شدی این برنامه تکرار شد جیش تولالت

خونه رو هم کثیف نکردی اما تو دستشویی هر جا که دوست داشته باشی کارتو انجام میدی

totalgifs.com ursinho-pooh gif gif 46.gif

راستی اصلا صندلیتو دوست نداری و فقط دکوریه تو دستشویی برای شما

اما حیف فقط ج ی ش رو میگی که اونم به نوبه خودش خوبه

totalgifs.com woopies gif gif 009.gif

جمعه صبح یه اتفاق جالب افتاد ساعت ٧:٣٠ از خواب بیدار شدی و منو صدا کردی همین که اومدم پیشت گفتی نسیم ج ی ش تولالت که سریع با هم رفتیم تولالت همین که وارد شدیم یه نگاهی به تولالت و دمپایی ها کردی وگفتی مامان لالا

قلبالهی قربونت بشم که خواب از ج ی ش برات مهمترهقلب

که منم مهربون دلم طاقت نیاورد وسریع اومدیم بیرون و شیر خوردی اما، نخوابیدی که هیچ دوباره تو دایپرت خرابکاری کردینیشخند

گل مامان منم زیاد بهت سخت نمیگیرم

 آخه پسری که خودش به این مرحله رسیده انصاف نیست منم بهش گیر بدم

164.gif

از شورت آموزشی زیاد خوشت نمیاد ودوست نداری بپوشی منم یا مدام پوشکت میکنم یا از پوشکهای معمولی برات استفاده میکنم که اونارو میگذارم داخل شورتت تا زیاد اذیت نشی تا الان که برای هر دومون زیاد سخت نبوده ایشالا از این به بعد هم روزهای سختی رو نخواهیم گذروند

totalgifs.com ursinho-pooh gif gif 11.gif

پسرم ،مهربانی تزئین لحظه هاست برای مهربانیت جوابی جز دوست داشتنت ندارمقلب

پسندها (1)

نظرات (12)

سارا
9 شهریور 92 23:46
افرین چه پسملی خوبو با هوش و زرنگی


ممنون آبجی سارا جون
مامان پارسا
10 شهریور 92 0:55
واقعا لحظه شیرینیه ولی نسیم جون از این به بعد باید خیلی بیشتر مواظب باشی چون واقعا باهوشن و با کوچکترین اشتباهی از طرف ما ممکنه همه چی خراب بشه . مثلا وقتی که سال قبل خونمون عوض شد روز اول آب گرم نداشتیم و مجبور شدم از آب سرد واسه شستنش استفاده کنم خیلی گریه کرد و این قضیه باعث شد که تا شش ماه آرزوی شنیدن کلمه جیش رو داشته باشم و از دستشویی رفتن بیزار بود ولی خوب با تلاش من و بابا خدا رو شکر درست شد.

ممنون دوست خوبم بابت راهنمایی خوبت بوس بوس

مامان آرتین (الهه)
10 شهریور 92 2:14
آفرین گل پسر باهوش
عکست خییییییییلی قشنگ و دوست داشتنیه[قلب قلب]


ممنون خاله مهربون
مامان سونیا
10 شهریور 92 10:02
25 ماهگیت مبارک قند عسل به سلامتی انشالله این مرحله رو با موفقیت پشت سر بگذارید و بقیه مراحل رو هم همینطور با موفقیت و سر بلندی طی کنید
الی مامی آراد
10 شهریور 92 10:13
آفرین عزیزم کی میشه منم راحت بشم

دوست خوبم به زودی،زیاد سخت نگیرخودشون وقت هر چی رو بهمون میگن
امیر مهدی و عمی
10 شهریور 92 14:33
سلام مامانی مهربون بهتون تبریک میگم باریکلا پسر دوست داشتن مامانی انشااله از این به بعد هم موفق باشید
فاطمه مامان الينا گلينا
12 شهریور 92 10:28
آفرين صد آفرين
خاله مریم
12 شهریور 92 11:06
جیگرتو عزیز باهوشم . به خدا نمیدونم علتشچیه ولی از صمیم دلم دوستت دارم با اینکه ندیدمت انشالله همیشه زنده باشی


لطفا داری خاله جون ماهم با اینکه ندیدیمتون ولی خیلی به یادتونیم
خاله نرگس
17 شهریور 92 13:25
25 ماهگی مبارک خوش تیپم. فدای نگاه معصومت بشم من.
آفرین به شما. خدا رو شکر که زیاد اذیت کننده نبوده. کاملا معلومه آمادگی داره. البته تا 6 ماه طول می کشه کنترل کامل به دست بیارن. موفق باشی نسیم جون


ممنون خاله نرگس مهربون
مامان ابوالفضل
18 شهریور 92 0:52
سلام عزیزم
جدیدا فیس بوک باز شدم اونجا هستم همش
اسم صفحه .......خوشحال می شم اونجا هم ادم کنی البته اگه عضوی
بابت همه ی تبریکات هم ممنونم

چه پسمله باهوشی خدا حفظش کنه
ما که فعلا هیچ اقدامی و شروع نکردیم

حتما آره بابا ما هم آره
مامان آرمیتا
19 شهریور 92 13:05
سلام عزیزم 25 ماهگیت مبارک عزیزم
ماشالله به این پسر باهوش و زرنگ

مامانی مواظب باش اصلا روش داد نزنی اگر جیش کرد ما برای آرمیتا هر روز یه هدیه میدادیم تا تشویق بشه خدا را شکر الان 3 ماه گذشته دیگه کاملا مسلط شده کمی طول میکشه تا کاملا بهمون بگم امیدوارم از این پروسه سخت زود تمام بشه

ممنون عزیزم پیش مامیای دلبرکم آپ کردم مامان کمی بیشتر از این قند و عسل و باهوش بنویس

حتما الان 2تا پست دارم که در حال تکمیل شدنه دوستتون داریم10000تا بوس بوس بوس
رها مامان راستین
23 شهریور 92 18:07
آفرین خیلی عالی فکر کنم خیلی مرحله سختی باشه اینکه میگه میتونه کنترل کنه خودش خیلی خوبه منم وسواس بی چاره میشم اگه راستین تو خونه بخواد جیش کنه


ناراحت نباش اگه تا الان بچه تمیزی بوده بعد از این همه تمیز میشه آرتین که اینجوریه