آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

پاره تنم تولدت مبارک

1392/3/30 7:00
نویسنده : مامان نسی
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

Love Divider Graphic for Facebook

پسر عزیز تر جانم

برات داستانی میگم

داستان عشق شیرینی که عمرش از عمر دریاها هم بیشتره

از کجا شروع کنم وچگونه

که با اولین صدایت معنای جدیدی به دنیای پوچ من دادی

آرتینم به زندگی من پا گذاشتی وزندگیم را شیرین ترکردی

تو قلب مرا تسخیر کردی

قلب من را توسط چیزهای مخصوصی پر کردی

 وروح مرا با انبوهی از عشق مالامال کردی

چه مدت ممکن است که گذشته باشد

آیا عشق میتواند توسط ساعات روز اندازه گرفته شود

من هم اکنون هیچ جوابی ندارم اما همین قدر میتوانم بگویم که

مـیدانم به تو احتــیــاج دارم تا زمــانی که تــمام ستاره ها میدرخشند     

     فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
               

                                     

شکلات مامان امروز 29 خرداد مصادفه با 11 شعبان میلاد حضرت علی اکبر وروز جوان

که قند عسل مامان امروز تولدشه به ماه قمری عزیز دلم تولدت مبارک

 

2سالگیت مبارک


ویه خبر دیگه اینکه 2سال پیش در چنین روزی و راس ساعت12

 

شما از شیره جانم نیرو گرفته وشدیم ما

همه چیز وهمه کس هم  شدیم

 خدارو شاکرم که به من توان اینو داد که بتوانم 2سال از شیره جانم به تو بدم تا تو مردی شوی تا بتوانی محکم روی پاهایت بایستی و پشتوانه من شوی نازنینم امروز هم راس ساعت 12 قراره آخرین وعده شیرت را بخوری و از این پس بشوی حامی من 

شیرمردم  شروع کردن گامهای جدید زندگیت را تبریک میگم امیدوارم این روزها واین ساعتهایی که در انتظار داریم بتوانیم به راحتی سپری کنم  

                پاره تنم            ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامانی آرتین
29 خرداد 92 14:31
عزیزم تولدت مبارک.ایشاا... 120 ساله شی.عسلم خوشحال میشم با آرتین من دوست بشی

حتما .اما آدرس نگذاشتید
مامان محمد مانی
30 خرداد 92 11:36
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای
تولدت مبارک عزیزم.
نسیم جون برای تو و آرتین جان آرزوی موفقیت دارم که این مرحله سخت را پشت سر بگذارید.

ممنون.ایشالا ،برامون دعا کنید این روزها زیاد اذیت نشیم
رها مامان راستین
30 خرداد 92 11:50
عزیزم تولدت تو سال قمری مبارک

ممنون خاله رها جون راستین رو ببوس
سارا
30 خرداد 92 12:22
خوشبختیم امروزم تولد پارسا هستش باهم دنیا امدین.ایشالا هردوتون تا 120 سال زنده باشین کوچولوها


ایشالا،وای چه آبجی مهربونی عاشقتم سارا جون
maman bahar
31 خرداد 92 14:55
عزیزکم تولدت مبارک


ممنون گلم
الی مامی آراد
31 خرداد 92 22:36
تولدت مبارک عشقم


ممنون خانمی روی پسر گلتو ببوس
مامان پارسا
1 تیر 92 0:17
مبارک باشه خوشکل خاله .
نسیم جون همه جوره یادت هست که آرتین جون رو سوپرایز کنی.


ممنونم شما لطف داری دیگه چی کار کنم میخواهم بچم فکر نکنه سرکارم واونو فرموش کردم
مریم مامان آرتین
1 تیر 92 12:58
عزیزم عشقم نازنینم تولدت مبارک امیدوارم 120 سالدر کنار مامان گلت و بابای نازنینت صحیح و سالم باشی . نسیم جونم واقعا خسته نباشی امیدوارم همیشه خیر این گل پسر نازت رو ببینی
مامان آرتین (الهه)
1 تیر 92 18:15
قند عسلم تولدت مبارککک
sara
2 تیر 92 9:21
اجی باید مهربون باشه دیگه نه
مامان محمد مانی
2 تیر 92 10:41
چی شد نسیم جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موفق شدی یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که از الان دلهره دارم.
من که می خوام بعد از مرداد که هوا به سمت خنکی میره این پرژه عظیم و شروع کنم.
انشالله که همگیمون موفق باشیم و فرشته هامون زیاد اذیت نشن.

اوضاع رو به راهه وایستادم کامل پرسه تموم بشه بعد خاطره از شروع تا پایان شیر رو بنویسم زیاد نگران نباش منم فکر میکردم وحشتناک باشه اما اونجوری نشد
مامان سونیا
2 تیر 92 14:57
برخیز که حجت خدا می آید / رحمت زحریم کبریا می آید از گلشن عسگری گذر کن که سحر / بوی گل نرگس از فضا می آید ولادت امام زمان(ع) مبارک باد
امیر مهدی و عمی
2 تیر 92 19:37
مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
عیدتون هم مبارک

ممنون عمه جون
آریا و آنیتا
3 تیر 92 16:57
آرتین گلم تولدت رو حسابی بهت تبریک میگیم.ما دوروزه اومدیم تهران.به امید دیدار .بوووووووووووووووس


آخ جون بالاخره اومدی خاله جون




sara
4 تیر 92 9:53
من به دکتره گفتم که امپول بزنه ولی نزد نمی دونم چرا


وا پس چه دکتری نمیخواسته سارا جونو اذیت کنه اما اذیت شده این خانم خانما
فاطمه مامان الينا گلينا
4 تیر 92 11:03
تولدت مبارك. كم كم به تولد شمسي هم نزديك مي شي.بازم تولد بگير ما را دعوت كن .
بهمون خوش بگذره


ایشالا
شقایق مامان آرشا
4 تیر 92 18:14
ایشلا 120 ساله شیییییییی
خاله نرگس
4 تیر 92 23:21
عزیزدلم تولدت مبارک.
انشاله 120 سال زیر سایه پدر و مادر مهربونت.
تولد تولد تولدت مبارک


ممنون خاله نرگس مهربون روی گل دخترو ببوس
مامان سونیا
5 تیر 92 8:32
تولد مبارک تولد مبارک




.,,,,,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,*
,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0
,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_
,,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},*
,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0
,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/}
,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/}
,,,,,,,,{_____________”_________}








ممنون عزیزم
ندا مامان پارسا و آریسا
6 تیر 92 11:48
آرتین عزیزم تولدت مبارک . نسیم جون تولد پسرگلت و روز مادر شدنت را به تو تبریک میگم . میدونی تولد پارسا و آریسا هم 29خرداد90 هست . یعنی دقییقا هم سن هستند .

آره گلم میدونم اما تولد اصلی آرتین 22 تیر ماهه
ستایش*مامان محمود
8 تیر 92 19:13
سلاااااام بالاخره ما اومدیم نسیم جون
وااای خاله قلبونت بره با این عسک نازت
تولدت مبارک عزیز دلم برات بهترین آرزوها رو دارم
نسیم جونم تبریک میکم بخاطر داشتنن این گل پسری

ممنون لطف داری ستایش جون روی گل پسرتو ببوس