آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

گلم 23 ماهه شد

1392/3/25 9:21
نویسنده : مامان نسی
453 بازدید
اشتراک گذاری

                       

وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد،
هیچ فاصله ای دور نیست،
هیچ زمانی زیاد نیست
و هیچ عشق دیگری
نمی تواند آن دو را
از هم دور کند.

 

کل دنیا هم بگویند دوستم دارند ...
فایده ندارد !!!
اما ...
دوستت دارم های " تو "
چه غوغایی می کند ...
روحم را تازه می کند !!!

  

به خاطر تو خورشید را قاب می کنم و بر دیوار دلم می زنم

به خاطر تو اقیانوس ها را در فنجانی نقره گون جای می دهم

به خاطر تو کلماتم را به باغهای بهشت پیوند می زنم

به خاطر تو دستهایم را آیینه می کنم و بر طاقچه یادت می گذارم

عزیز دلم به خاطر تو همه کار میکنم

 

                        

وقتی میخندی انعکاس لبخندت می افتد در آسمان 

شادونه مامان 23 ماهگیت مبارک

 شیرمردم

 

وقتی میخندی انعکاس لبخندت می افته تو  آسمون

پسر گلم دایره لغاتت هر روز داره بهتر  میشه

وهر چیزی رو که میشنوی تکرار میکنی کلا طوطی شدیقلب

دیشب یکم خسته بودمخواب به همین خاطر رفتم رو تخت دراز کشیدم که شما همین که دیدی من نیستم  صدا کردی مـــامـــان،مــامــایم و بعد به بابا رضا گفتی ماما رَف ،مامایی رَف که من با شنیدن این حرفت تمام خستگیام از تنم در رفت

شَرشَر:شربت

داغ:داغ

بالا:بالا

پایین:پایین

مـــامــــان دون:مامان جون(مامان مهین ومادر بزرگ پدری من)

بــــابــــا دون:بابا غلام

بَیه:بله

 توتو:تخم مرغ وتوپ کوچیک

 نانای:آهنگ های شاد و گیتارت

 باچه:باشه

دیروز گیرداده بودی به گیتارت که بدم بهت و چون دیدی خرابه اسرار میکردی که درستش کنم منم چون نمیخواستم چسب کاری رو یاد بگیری رفتم تو دستشویی و گفتم آرتین اینجا باش تا من نانای رو درست کنم که از پشت در چند بار گفتی باچه

هِنه:هندونه

دیروز غروب بعد از اینکه بابا رضا اومد خونه یکم هندونه آورد وخورد و شما اون لحظه مشغول بازی بودی made by Laieهمین که بازیت تموم شد اومدی که هندونه بخوری ودیدی هندونه تموم شده خیلی جدی   به بابا رضا میگفتی

بـــابــــا هِــنه،بـــابــــا هِنه

که بابارضا رفت وبرای شما هم هندونه آورد و با دیدن هندونه گل از گلشنت شکفت

     

دیروز تو ماشین نشسته بودیم وداشتی با خودت حرف میزدی ومیگفتی

مامان دون-باب دون و.... که من بهت گفتم

بگو حسن بگو عمو حسن(شوهر عمه شما-بابای پرنیان)

که چند بار گفتی عمو و بعد گفتی پَرپَر-عــَمــَه

الهی من قربونت بشم که خانواده هر کی رو خوب شناختی


دیروز تو باغ موقع برگشت مامانی چند بار بلند گفت میـــثم -میــثم که شما هم هی داد میزدی

پــِیسَم یا مـــِیسَن و.....که من گفتم آرتین میثم کیه گفتی دای جون

قربونت بشم که این همه ماهی وشیرین زبونقلب

::اینم به خاطر این که عاشق تاس وتخت نردی::

توی مارپله ی زندگی،مهره نباش که هر چی گفتن بگی باشه …!

تاس باش که هر چی گفتی بگن باشه !...

عشقم

فدای این پسرم بشم که این همه بامزه است

گفتم مامان ژست بگیرم از عکس بگیرم که این شد

قربون اون ژستت بشم 

لبخند زیبای خدا 

خوش خنده

شیرینم

اینجام رفتیم شهربازی این دفعه خودت مشتاق بودی سوار وسائل بازیبشی

آرتین در شهربازی

راننده کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

خاله پگاه
22 خرداد 92 15:23
شادونه خاله 23 ماهگیت مبارک


ممنون خاله جون
ستایش*مامان محمود
22 خرداد 92 17:35
وااای چقده ماه شدی ماشالا
عکساتم خیلی ناز شدن خاله جونیم
23 ماهگیت مبارک جیگلی مامانی براش اسپند دود کن

فدات شم خانمی لطف داری
خاله نرگس
22 خرداد 92 23:42
23 ماهگی مبارک خوش تیپم.


ممنون خاله مهربون
مامان آرتین (الهه)
23 خرداد 92 1:38
مبارک باشه وروجک خوشگلم
مامان پارسا
23 خرداد 92 15:21
ماهگردت مبارک گلم
عاشق خندهاتم جیگرطلا
عجب ژستی گرفتی
دیگه چیزی نمونه دوساله شی ماه بعد باید تولدتو تبریک بگیم

ممنون ایشالا
sara
23 خرداد 92 21:00
مبارک عزیزم
مامان سونیا
25 خرداد 92 10:23
23 ماهگیت مبارک گل پسر شیرین زبون

ممنون
الی مامی آراد
25 خرداد 92 10:41
مبارک مبارک مبارک
الينا گلينا
25 خرداد 92 11:12
كم كم به دو سالگي نزديك مي شي عزيزم.بعد از اون ديگه شيرين زبوني كردنت بيشتر مي شه نمكه نمكدون.

خاله جون شیرین زبون تر میشه یا شیطون تر
آوا مامان رادین
25 خرداد 92 12:38
سلام
به به آرتینی میبینم که این مدت من زیاد نبودم کلی بزرگتر و شیرین زبون تر شدی عزیزم.
ژست عکساتم که حرف نداره عزیزم.
مامان نسیم جان ببخشید که این مدت علی رغم لطف همیشگی شما به شما سر نزدم.

نه بابا این چه حرفیه شما خوب باشید ما از خدامونه
مریم مامان آرتین
25 خرداد 92 18:59
عزیزم جیگرتو یعنی خدا وکیلی کلی انرژی مثبت از عکسات گرفتم حال کردم دوماد گلم بوسسسسسسسسسس

ما اینیم دیگه همه جوره هوای مادر زنمونو داریم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 خرداد 92 10:18
شیرین زبون خاله 23 ماهگیت مبارک
شهربازی خیلی خوش گذشت خاله جون؟ آره

آره خاله جون حسابی خوش گذشت جای شما خالی بود
رها مامان راستین
26 خرداد 92 18:07
23ماهگیت مبارک عزیزم
ندا مامان پارسا و آریسا
28 خرداد 92 3:17
23ماهگیت مبارک جیگر خاله


ممنون خانمی
ندا مامان پارسا و آریسا
28 خرداد 92 3:19
ای جان ، قلبون اون ژست گرفتنش بشم [
خدا نکنه عزیزم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
28 خرداد 92 15:10
عشقم 23 ماهگیت مبارک
قربون خودت و اون پیراهن مردونه ات و اون آب بازی کردنت


ممنون خدانکنه خاله جون مهربون و دوستداشتنی