آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

شیرین زبونی و شیرین کاریهای آرتین خان

1392/1/31 14:43
نویسنده : مامان نسی
361 بازدید
اشتراک گذاری

 

مهربانی عطریست که در گل جاریست وتو خوشبو ترین شاخه آنی

 

 

این روزها وقتی بهت نگاه میکنم ساعتها به فکر فورو میرم وبا خودم میگم خدایا یعنی این همه پسر کوچولوی منه که روزهای اول قادر نبود هیچی انجام بده وچیزی بگه

اما الان میتونه کم وبیش حرف بزنه یا به ما بفهمونه که چی میخواهد یا چی شده یا......................

خدا یا شکرت بابت این گل بی خار خودت که به من هدیه دادی

گـُـلَـــکم-نـــازَکَــــم


 

                                               

بعضی وقتها همچین کارایی میکنی که دهن هممون باز میمونه من که نمیدونم چی بگم فقط میگم قربون این پسر باهوشم بشم


دایره لغات جدید آرتین

 

چیــــجه:تخمه(هر نوع تخمه ای که چشمتو بگیره،البته تخمه با پوستش)

پَــــرپَـــــر:پرنیان

کیدی:کیوی

عَمَّ َ:عمه

عَم ِ:عمو

این 2تا کلمه رو با لحجه شیرین ترکی میگیزبان

                       

 

 پ ن:جالب اینجاست که به همه عمه و عمو نمیگی به هر کسی که دوسش داری میگی واولین کسی که عمو خطابش کردی عمو وحید همسایه خوبمون بود

به بعضی ها هم مامان وبابا میگی

به عمو اکبر میگی بابا وبه خاله سمیرا مامان

در کل هر کسی رو هر چی دوست داری صدا میکنی وبعضی ها رو هم به نظر خودت داری به اسم صداشون میکنی اما هرچی تلفظ میشه ا ِلا اسمشون


ا َشیل له:من هنوز کشف نکردم اما بابا رضا میگه منظورت شکلاتهسوال

نی نی:از بچه نوزاد گرفته تا بچه 7-8 ساله

ا ِسی:مرسی

پ ن:تازگیها عاشق پول شدی و همچین زرنگی که نگو اگه چند تا پول کاغذی بذاریم حتما اونی که از همه بیشتره رو برمیداریزبان

چند روز پیش تودست من پول دیدی وبا اسرار از من خواستی بهت بدم اول امتناع کردم اما بعدش دادم همین که پولو داشتم میزاشتم تو دستت بلند گفتی مامان ا ِسی

وایتعجب مارو نمیگی قهقههقهقهه

تِ تِ:تلفن،تخم مرغ وهرچیزی که با ت شروع میشه

حَسن:همون کارتن حسنی اما اگه کارتن دیگه ای هم برات بذاریم بازم نگاه میکنی

پ ن: فقط خونه مامانی اینها کارتون نگاه میکنی اونم حتما باید رو صندلیت بشینی وگرنه انگار قطعه پازل درست نیست یعنی کارتن،صندلی،خوراکی یاشیشه شیر تا اینا نباشن حسن پخش نمیشه

...................................


حالا برسیم به شیرین کاریات

چند روز پیش خونه مامانی اینها از جلوی آیینه روشویی موچین رو برداشته بودی وداشتی ابروهاتو برمیداشتی مامان وبابا رو نمیگی غروب که داشتن به من تعریف میکردن داشتن ریسه میرفتن قهقهه

ببین اون موقع چه حالی داشتنخندهقهقههخنده

چند روزیه که دف منو پیدا کردی ودوست داری باهاش بازی کنی اما خوب میترسیم که پاره اش کنی چون علاقه داری اول با زنجیراش بازی کن وبعد میشینی روش  که پریشب بابارضا از دست گرفت وگذاشت روی کمد  وشما از یادت رفت وصبح همین که بیدار شدی چشمت افتاد بهش واز من خواستی که بدم گفتم نمیشه به بابا بگو وبابا رضا هم چشماشو بست که یعنی من خوابم ودوباره اومدی سمت من و دست منو گرفتی وبردی پیش کمد و من دستم رو بلند کردم وگفتم نمیشه وشمایه چند لحظه به من نگاه کردی وسریع دستمو گرفتی وبردی تو اتاق وصندلی اپن رو نشون دادی وبا اشاره گفتی بیا برو روی این اون موقع دستت میرسه 

وای منو نمیگی دهنم باز موند ه بود  و مرده بودم از خنده قهقهه

که وروجک این ودیگه از کجا یاد گرفتیسوال

                                                            

عاشق رقص وآوازی       

چه کیفی میکنی تو جشنهای تولد وعروسی

5شنبه رفته بودیم عروسی وای چقدر رقصیدی تازه اون کنار منارا هم راضی نمیشدی برقصی میرفتی اون وسط  ها و دوست داشتی تو جمعیت باشی و با اونا برقصه

وعاشق آهنگ ترکی به خصوص لزگی هستی اونقدر ناز میرقصی که نگو

                        

از رقص هرکسی هم که خوشت میاد یه چند لحظه زوم میکنی روش وقراره کی از اون رقصیدن پرده برداری خدا عالمه

 

                                                       

هر بچه تپلی رو که میبینی خیلی بامزه لوپاشو میکشی وای هرکسی این حالتتو میبینه از خنده ضعف میرهخنده حتی پدر ومادر اون بچهقلب

                       

برای من که جای تعجب بودابرو وقتی دیدیم تو عکس هم ماها رو میشناسی اونایی رو که شناخت کامل ازشون داری درست خطاب میکنی

من وبابا رضا رو که در هر حالت میبینی میشناسیتعجب

وهر کسی رو که با هر اسمی میشناسی خطاب میکنی

بابا-عــَم َ-عـَم ِ-نی نی-دا-پَرپَر..........

                         قلب   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پارسا
31 فروردین 92 15:55
وای عزیزم حتما اگه آرتین جون پارسا رو ببینه لپشو می گیره چه بامزه

آره واقعا
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
1 اردیبهشت 92 1:18
ای جان چه دایره لغات بامزه اینسیم جون باور کن بابا رضا راست میگه شاید اون کلمه سخته هم شکلات باشه.روشا از دیروز هی میگه دَده بو .با خودم میگفتم این دیگه از کجا دراومد ازش خواستم بهم نشون بده با اجازه فهمیدم این کلمه قصار یعنی پشمک

خوبه آرتین جونم تا 7 8 ساله ها رو میگه نی نی روشایی تا راهنمایی و اوایل دبیرستالن اگه به روش بخندن میشن نی نی.

وای موچین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/خدایا خوبه نکرده تو چشمش

ماجرای دف و صندلی اپن خیلی جالب بود.ماشالا اینا عقل کلن.

خیلی ببوسش این آقا آرتین خوش سخنو


وای چه بامزه دَدَه بو

الهه جون مامانم میگفت خیلی ماهر موچین رو برده بود روی ابروهاش بدون هیچ اشتباهی

به قول یکی از دوستام این فسقلیا لیسانس بدنیا اومدن



خدا به داد ما برسه


مامان سونیا
1 اردیبهشت 92 17:24
ای جان چه کارهایی که نمیکنه این گل پسر شیطون موچین برداشه خوب دختر نیست

آره واقعا
مامان آرتین (الهه)
2 اردیبهشت 92 0:20
الهی من دورت بگردم خاله جون
آرتین طلا رفتارهات به پسرم شبیه هاااا
نسیم جون یه گاز از ش بگیر


الهه جونم همه فسقلیا انگار از یک الگویی تبعیت میکنن نـــــــــــه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 اردیبهشت 92 8:27
عاشق این کار بچه هام که لپ بچه های دیگرو می کشن. آرتین هم یکی دو بار انجام داده. البته لپ ما رو هم میکشه

ای جون دلم
مامان محمد مانی
3 اردیبهشت 92 13:37
فدای اون شیرین زبونی هات عسل


خدانکنه خاله مهربون