آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

درسهای زندگی- دیالوگ زیبا

1391/12/2 14:47
نویسنده : مامان نسی
340 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از دیالوگ های زیبا بین فامیل دور و آقای مجری در برنامه کلاه قرمزی

    

  آقای مجری: واسه چی در ُ باز گذاشتی؟

 فامیل دور: واسه بهار.

از در بسته دزد رد می‌شه ولی از در باز رد نمی‌شه.

 وقتی یه در ُ باز بذاری که دزد نمیاد توش. فکر می‌کنه یکی هست

که در ُباز گذاشتی دیگه. ولی وقتی در بسته باشه، فکر می‌کنه

 کسی نیست ُ یه عالمه چیز خوب اون ‌تو هست ُ می‌ره سراغ‌شون دیگه.

 در باز ُ کسی نمی‌زنه. ولی در بسته رو همه می‌زنند.

خود شما به خاطر اینکه بدونی توی این پسته دربسته چیه، می‌شکنیدش.

 شکسته می‌شه اون در. دل آدم هم مثل همین پسته می‌مونه.

یه سری از دل‌ها درشون بازه. می‌فهمی تو دلش چیه.

 ولی یه سری از دل‌ها هست که درش بسته ‌اس.

 این‌قدر بسته نگهش می‌دارند که بالاخره یه روز مجبور می‌شند بشکنند و همه‌چی خراب می‌شه.

 آقای مجری: در ِدلِ آدم چه‌جوری باز می‌شه؟

 فامیل دور: درِ دلِ آدم با دردِ دله که باز می‌شه

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

هیراد و عمه لیلاش
2 اسفند 91 17:02
سلام ، هیراد جون تو مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیائید و کمکش کنیدآرزومند آرزوهای شما
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
2 اسفند 91 21:09
نسیم جون جدا رمز و ارسال کننده رو اشتباه کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخ از دست توووووووووووووووووو یعنی واقعا معلومه مادری با دغدغه های مادرونه
عددا از 1 تا 50 هستش.فرمولا از روز دهم شروع میشه.
تو عید نمیرسی بذار بعد از عید چون نباید بیشتر از یک هفته فاصله بیفته.فعلا کارتها رو درست کن.خودم روز به روز کمکت میکنم.

ممنونم دوست جون

مریم مامان محمد مانی
5 اسفند 91 15:15
مرسی گلم. واقعیتش من مامان تنبلی ام اماده اش را میخرم از شرکت مزمز. البته مغز تخمه هندوانه و آفتابگردون با هم میخرم و ترکیب می کنم. اگر هم گذرم بیفته از خشکبارفروشی میخرم که نمک نداشته باشه.
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
6 اسفند 91 2:03
خیلی بامزه بود این فامیل دور.کاش امسال دوباره بذارتش.

ای کاش من که باهاشون حسابی حال میکنم

✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
6 اسفند 91 2:03
نسیم جون خصوصی داری
قالب و تقویم کودکانه
6 اسفند 91 10:02
سلام دوست گلم
برای تقویم پنج برگیم تخفیف گذاشتم چون پنج تا برگ هست و اینکه سفارش دهنده هزینه زیادی رو متحمل نشه صفحه هزاروپونصد طراحی می کنم که جمعا میشه هفت و پونصد و من فایل های طراحی شده رو براتون میفرستم در عرض یک الی دوروز و خود شما چاپ کنید چون با هزینه پست هم که نزدیک پنج تومن هست برای یه تقویم صرف نمیکنه و هزینه میره بالا.

ممنون از راهنمایی خوبتون

✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
6 اسفند 91 15:19
نسیم جون مرسی از محبتت.تلفنی باهات صحبت میکنم. ببوس آرتین جونمو.
مامان سویل واراز
6 اسفند 91 18:40
سلام دوست عزیز از نظر پر محبتتون ممنونم اگه عکس از کارهای هنریتون مثل گلسازی و بافندگی خیاطی تکه دوزی و خیلی هنرهای دیگه دارید با توضیح باشه چه بهتر نبود همون عکس کافیه به ایمیلم در قسمت تماس با ما وبلاگم بفرستین تو وبلاگ با ذکر ادرس وبلاگتون بذارم تا همه استفاده کنند پیشاپیش از همکاریتون ممنونم
پگاه مامان آرتین
7 اسفند 91 10:31
سلام به دوستای گلم.عزیزم من دلم برای این پسره یک ذره شده شما هم عکس جدید نی ذاریددوستون داریم خیلی زیاد
مینا
7 اسفند 91 14:14
هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون : بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم آمین این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه [Web] - [E-Mail] [ نظر تایید نشده ] [ تایید ] [ حذف ] [ پاسخ ] [ آی پی : 91.98.72.165 ]
مریم
9 اسفند 91 13:21
سلام عزیزم خصوصی داری
الی مامی آراد
10 اسفند 91 1:06
مامان نسی خیلی ممنونم از اینکه این همه درسهای خوشگل میزارین تو پستاتون
مامان سونیا
10 اسفند 91 11:13
این درسی که گذاشتی خیلی عالیه و کاربردی باید ازش حسابی استفاده کنیم

آره واقعاموافقم