آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

غصه هم میگذرد

1392/4/16 13:29
نویسنده : مامان نسی
504 بازدید
اشتراک گذاری

  زیباترین قسم سهراب سپهری  

نه تو میمانی و نه اندوه
و نه هیچ یک از مردم این آبادی ...

به حباب نگران لب یک رود قسم ،
و به کوتاهی آن لحظه ی شادی که گذشت،

غصه هم می گذرد ...
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند ... 

لحظه ها عریانند ،
به تن لحظه ی خود ،
جامه ی اندوه مپوشان

 ... هرگـز ... 

  

ده فرمان لیمن

لطفا" روی هر جمله 1 دقیقه فکر کن، می ارزه 

١:دعا لاستیک یدک نیست که هرگاه مشکل داشتی از ان استفاده کنی بلکه فرمان است که راه به راه درست هدایت می کند

 ٢:می دونی چرا شیشیه جلوی ماشین انقدر بزرگه ولی آینه عقب انقدر کوچیکه؟ چون گذشته به اندازه آینده اهمیت نداره. بنابراین همیشه به جلو نگاه کن و ادامه بده

.

 ٣:دوستی مثل یک کتابه. چند ثانیه طول می کشه که آتیش بگیره ولی سالها طول می کشه تا نوشته بشه

٤:تمام چیزها در زندگی موقتی هستند. اگر خوب پیش می ره ازش لذت ببر، برای همیشه دوام نخواهند داشت. اگر بد پیش می ره نگران نباش، برای همیشه دوام نخواهند داشت

٥:دوستهای قدیمی طلا هستند! دوستان جدید الماس. اگر یک الماس به دست آوردی طلا را فراموش نکن چون برای نگه داشتن الماس همیشه به پایه طلا نیاز داری

٦:اغلب وقتی امیدت رو از دست می دی و فکر می کنی که این اخر خطه ، خدا از بالا بهت لبخند می زنه و میگه: آرام باش عزیزم ، این فقط یک پیچه نه پایان

٧:وقتی خدا مشکلات تو رو حل می کنه تو به توانایی های او ایمان داری. وقتی خدا مشکلاتت رو حل نمی کنه او به توانایی های تو ایمان داره

  ٨:شخص نابینایی از سنت آنتونی پرسید: ممکنه چیزی بدتر از از دست دادن بینایی باشه؟ او جواب داد: بله، از دست دادن بصیرت

٩:وقتی شما برای دیگران دعا می کنید، خدا می شنود و انها را اجابت می کند و بعضی و قتها که شما شاد و خوشحال هستید یادتان باشد که کسی برای شما دعا کرده است

١٠:نگرانی مشکلات فردا را دور نمی کند بلکه تنها آرامش امروز را دور می کند

عزیز دلم اینا رو برای خودم نوشتم چون واقعا بهشون احتیاج داشتم تو هم  بخون و بدون به هیچ چیز دل نبند

واقعا به یه جای امن و آروم احتیاج دارم 

خدایا محتاج آغوش امنتم منو تو آغوشت بگیر تا بتوانم این مرحله رو به راحتی وبی دغدغه سپری کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان محمود
16 تیر 92 23:34
مامان بهار
17 تیر 92 3:03
ماچ
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 تیر 92 8:08
خیلی خوب بود. منو برد تو فکر.
پگاه
17 تیر 92 8:24
نسیم جان دوست خوبم از پست زیبایی که نوشتی ممنونم و یک جمله زیبا از شکسپیر به یاد دارم که دوست داشتم برای شما بگم:
در نبرد بین انسانهای سخت و روزهای سخت، این انسانهای سخت هستند که می مانند نه روزهای سخت

و آرزو می کنم همین حالا که داری این متن رو می خونی جزو انسانهای سخت باشی

ممنون دوست خوبم همیشه و در همه حال در کنار هستی ممنون از کامنت زیباست خیلی به دلم نشست وعالی بود
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
17 تیر 92 9:27
خیلی نکات مفید و آموزنده ای بود نسیم جونم.
امیدوارم تو همه مراحل زندگیت آرامش داشته باشی و به موفقیت برسی
ببوس آرتین جونمو که کم کم داره با یک سال و اندی خداحافظی می کنه و به دو سالگیش سلام میده.

ممنون گلم آره خاله جون 15 یه تولد کوچولو براش گرفتم تا تولد اصلیش ببینیم چه شود روشا جونمو ببوس
رها مامان راستین
17 تیر 92 10:22
ممنون عالی بود
مامان رها
17 تیر 92 10:26
نسیم عزیزم امیدوارم همونطور که خودت نوشته ای غصه ات بگذرد و مثل همیشه شاد و خوش باشیبه خدا توکل کن و بسپار به خودش

امید وارم سمیه جون مشکل کاری دارم تو من واز همه بهتر درد میکنی
الی مامی آراد
17 تیر 92 13:45
جالب بود ممنونم
ستایش*مامان محمود
17 تیر 92 18:15
سلام نسیم جوون قربونت چی شده؟نگران شدم[


خاله نرگس
18 تیر 92 23:31
چه احساس مشترکی
دیروز داشتم اتاق رو مرتب می کردم . تو فکر بودم . از خدا خواستم راهی بهم نشون بده کمی آروم بشم. یه برگه ای برداشتم که روش همین جمله ها رو نوشته بود. نشستم و خوندم.
ممنون از یادآوری دوباره . به فال نیک می گیرم.


نرگس جون انشاا.. خیره
شقایق مامان آرشا
19 تیر 92 15:16
مامان رها
20 تیر 92 10:28
نسیم جون عزیزم کجایی نگران شدم عزیزم یادته اون موقع که من تو محل کارم در گیر بودم تو چقدر دلداریم میدادی و میگفتی همه جا همینطوره آره گلم متاسفانه نمیدونم چرا انسانها با هم اینگونه اند و موقعیت یکدیگر رو در نظر نمیگیرند به راحتی شخصیت یکدیگر رو زیر پا میگذارند

ای گل گفتی نمیدونم ماها به خاطر خودمون وخانواده هامون هیچی نمیگیم واونایی که به هیچ چیز پایبند نیستن همه چیز وخراب میکن وبقیه هم تماشاچی هستن وبه هیچ چیز وهیچ کس فکر نمیکنن
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
22 تیر 92 3:34
آرتین جونم دوست دارم اولین نفری باشم که بهت تولد دو سالگیت رو تبریک می گه.
عزیز دلم امیدوارم همیشه تو زندگیت سالم و موفق و پیروز باشی.120 سال عمر کنی و در کنار مامان نسیم و بابا رضا مدارج عالیه رو طی کنی و دوماد بشی و ....ماهم با دیدن روی ماهت و خوندن روز افزون موفقیت هات انرژی بگیریم و خنده روی لبامون بیاد.
عزیزم تولدت مبارککککککککککککک

وای خاله الهه جونم مهربون خیلی خیلی خوشحالمون کردی واقعا سورپرایزمون کردی میبوسیمتون 1000تا
مامان رها
22 تیر 92 10:12
سلام سلام صدتا سلام
عزیز من گل من تولدت مبارک
عزیز من گل من تولدت مبارک
تولد تولد تولدت مبارک
بیا شمعها رو فوت کن که صد سال زنده باشی


آرتین عزیزم امیدوارم سالیان سال در کنار خانواده ات خوش و خرم و موفق باشی

مرسی عزیز دلم روی دخترماهتو از طرف من ببوس