آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

دوستان خوبم

1391/11/25 10:15
نویسنده : مامان نسی
430 بازدید
اشتراک گذاری

لبخند     قلب      ماچ     لبخند     قلب     ماچ     لبخند    قلب     ماچ

سلام به همه ی دوستای خوب و مهربونم

دوستانی که تا به حال ندیدمشون ویا اینکه حتی صحبت هم باهاشون نکردم ولی از صمیم قلب دوستشون دارم

دوستشون دارم بابت اینکه در هر شرایطی که باشیم همراهم هستن و هرگز فراموشم نمیکنن

واقعا خدا رو شکر میکنم که تو نی نی وبلاگ عضو شدم وتونستم این چنین دوستان خوب و مهربانی پیدا کنم

این دوستای خوبم هم تو شادی همراهم بودن وهم در ناراحتی وغم

با بعضیاشون همشهری هستم و با بعضیاشون مسافتها فاصله دارم اما همچین با هم گرم وصمیمی شدیم که اصلا این فاصله ها نمیتونه مارو از هم جدا کنه

دوستای خوبم ممنونم که تو این روزهای سخت وپر درد منو تنها نگذاشتید ودر هر شرایطی با من ابراز همدردی کردید

ممنونم از سمیه جون مامان رهاجون

فاطمه جون مامان الینا جون

پگاه جون مامان آرشیدا جون

حمیرا جون مامان محمد حسین جون

که تو مراسم همراهم بودن

وممنون از تمام دوستای گلم

آوا جون(رادینم)*الهه جون(روشای نازم)*مریم جون(محمد مانی جونم)*سعیده جون(ارتین نازم)*ندا جون*مرضیه جون(پارسای گلم)*سمیه جون(پارسای خودم)*زینب جون(آرمیتای گلم)*پگاه جون*رها جون(راستین جون)*الهه جون(آرتینم)*مریم جون*مامان الی و......

که با کامنهای خوب وزیباشون تحمل این روزهای سخت رو برام آسون تر کردن

پـس:

خدایم را دوست دارم وبا وفا تر از او سراغ ندارم.به رسم همین وفاداریست که کسانی را که دوست دارم به او می سپارم

قلب    قلب    قلب     قلب     قلب     قلب     قلب     قلب     قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الينا گلينا
25 بهمن 91 10:50
اميدوارم من بعد تو شاديها ببينيمتون عزيزم.

ممنونم عزیزم ایشالا عروسی دخملت جبران کنم
مریم مامان محمد مانی
25 بهمن 91 11:58
عزیزم من که کاری نکردم
این هفته ؛ هفته دوستای خوبه.......... دوست خوبم ولنتاین مبارک

ای وای ممنونم
عزیز دلم ولنتاین نه سپندارمذگان 29 بهمن اون روزو باید جشن بگیریم

مامان آرتین (الهه)
25 بهمن 91 13:46
سلام نسیم جون. امیدوارم از این به بعد همیشه روزهای شاد داشته باشین. دوستون دارم

ممنونم الهه جون

پکاه مامان آرشیدا
25 بهمن 91 14:40
سلام نسیم عزیزم ، من هم خیلی خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم و خدا رو شکر میکنم و امیدوارم بعد از این همیشه برای همه اعضای خانوادتون سلامتی و شادی باشه

ممنونم پگاه جون

مامان رها
25 بهمن 91 17:02
نسیم جون عزیزم ممنون همه وظیفه بود امیدوارم از این پس دیگه غمی نبینی و شادی بیاد سراغتونمواظب آرتین جون باش و ببوسش

ممنونم دوست خوب ومهربونم

مامان پارسا
26 بهمن 91 1:48
عزیزم این حداقل کاری بود که می شد واسه یه دوست خوب انجام داد . انشالا که روزهای خوشی رو پیش رو داشته باشین آرتین جون رو ببوسیدش

ممنونم خانمی

الی مامی آراد
26 بهمن 91 4:03
سلام نسیم جونم از اینکه یه خورده روحیت بهتر شده خوشحالم خیلی دوستت دارم

ممنونم عزیزم

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 بهمن 91 11:26
با آرزوی روزهای شاد و موفقیت. ولنتاین مبارک

ممنون

آوا مامان رادین
28 بهمن 91 11:59
نسیم جون امیدوارم این روزها بهتر شده باشی. و هیچ وقت اینجوری نباشی گلم. همیشه شاد و سلامت باشی.
مواظب خودت باش. خیلی نگرانتم. دلم میخواست میتونستم کمکت کنم

ممنونم عزیزم

✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
29 بهمن 91 10:20
نسیم جون رمزم عدد بود که. واست تو خصوصی گذاشتم.حتما خصوصی رو چک کن.
رها مامان راستین
29 بهمن 91 12:30
با آرزوی روزهای شاد و موفقیت خواهش میکنم کار نیازی به تشکر نیست یه همدردی کوچلو بود