آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

خداحافظ مادر

1391/11/23 10:33
نویسنده : مامان نسی
478 بازدید
اشتراک گذاری

                                         

مادر،ای پرواز نرم قاصدک

مادر،ای معنای عشق شاپرک

ای تمام ناله هایت بی صدا

مادر،ای زیباترین شعر خدا

                   

                            

عزیز دلم نمیدونم وقتی که این پست رو میخونی آیا مادرو میتونی تو ذهنت تجسم کنی یا نه ولی اینو بگم که خیلی دوستِش داشتی و عاشقانه خودتو می انداختی تو بغلش اما

مادر عزیزم روز چهارشنبه ١٨ بهمن ساعت ٤ بعد از ظهر رفت پیش خدا       

روحش شاد

                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

آوا مامان رادین
23 بهمن 91 9:32
وای نسیم جون خیلی متآسفم عزیزم
من نتونستم پست قبلی رو بخونم چون رمز نداشتم. ولی اینو که خوندم خیلی خیلی برات ناراحت شدم چون می دونم خیلی شرایط سختی هست.
عزیزم واقعا بدون تعارف بهت میگم اگه میخواهی آرتینی رو به من بسپر بهت قول میدم مثل دوتا چشمام ازش نگهداری کنم. چون هرچقدر این روزها رو نبینه خیلی بهتره. من که هنوز درگیره عواقب دیدن رادینی از این روزها هستم.

ممنونم گلم


آوا مامان رادین
23 بهمن 91 10:06
نسیم جون الان پست قبلی رو خوندم. مرسی عزیزم که رمز دادی. ولی نسیم جون الان خیلی خوب درکت میکنم. میدونم برای من بابا بود و برای شما مادر بزرگ ولی عزیزی که عزیزه فرق نمیکنه کی باشه. خیلی سخته تصور ندیدن و نشنیدنشون. ولی بگذار یک چیزی بهت بگم . من هنوزم دارم میسوزم. هنوزم دارم میلرزم. و هنوزم روزی نیست که با بابام حرف نزنم و گریه نکنم. اما بدون هیچ فایده ای نداره. سعی کن زودتر خودتو پیدا کنی و با موضوع کنار بیایی. تازه روزهای اولش راحت تره. وقتی دیگه دلت تنگش میشه و نیست واویلاست. ولی من خودمو مریض و علیل کردم الان سه ماهه پادرد و کمر درد دارم انقدر رفتم دکتر که دیگه حالم از دکتر رفتن بهم میخوره. هر روزم که بیشتر گریه میکنم فرداش پام بدتره. پس لطفا به فکر خودت باش. به خاطر آرتینی به فکر خودت باش. رادین من خیلی آسیب دید نگذار آرتینی اینجوری بشه. مخصوصا که کوچیکترم هست.
رها مامان راستین
23 بهمن 91 19:37
تسلیت میگم روحش شاد
الی مامی آراد
24 بهمن 91 1:25
عزیزم میدونم خیلی سخته امیدوارم غم آخرتون باشه
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
24 بهمن 91 3:19
الهی بمیرم برات.اصلا نمیدونم چی بگم.خدا بیامرزشون.الهی خدا بهتون صبر و آرامش بده.غم از دست دادن پدر و مادر از بدترین غم هاست من یکیشو تجربه کردم تقریبا میتونم درکت کنم.من بعد از 3 سال هنوز یادم که می افته انگار یه پتک میکوبن تو سرم . الان دیگه نمیتونم چیزی بگم ولی منو در غم خودت شریک بدون.گریه امانم نمیده.ببخش گلم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 بهمن 91 9:50
عزیزم تسلیت میگم. خیلی ناراحت شدم. خدا بهت صبر بده و باقی عمر شما باشه.
مامان پارسا
24 بهمن 91 12:15
سلام نسیم جون تسلیت میگم انشالا غم آخرتون باشه
مریم مامان محمد مانی
24 بهمن 91 13:18
تسلیت می گم گلم. واقعا متاسف شدم. خدارحمتشون کنه انشالله.
مامان آرتین (الهه)
24 بهمن 91 15:06
نسیم جون واقعا متاسفمتسلیت میگم عزیزم ایشالا خدا بهت صبر بده
سمیه مامان پارسا
25 بهمن 91 17:33
سلام عزیزم خیلی وقت بود نیومده بودم تو سایت. خیلی خیلی بهت تسلیت میگم. ایشالا که تو بهشته و همه ما رو هم دعا میکنه. خیلی ناراحت شدم . برکت خونه هامونن پدر و مادر بزرگ ها.ان شا اله که خدا به همتون صبر بده عزیزم. بازم تسلیت میگ

ممنونم سمیه جون تو که همیشه با اس ام اس های خوبت من و شرمنده میکنی

ندا مامی دوقل نی نی
29 بهمن 91 15:58
نسیم جان خیلی شوکه شدم با خوندن این پست . عزیز دلم واقعا متاسفم و از خدا میخوام به شما و خانوادتون صبر بده . من را هم در غم خودت شریک بدوم خیلی ناراحت شدم . من را ببخش که دیر خبردارشدم . روحشون شاد

ممنونم ندا جون لطف کردی

ندا مامی دوقل نی نی
29 بهمن 91 15:59
نسیم جان تسلیت میکم و واقعا متاسفم . با خوندن این پست خیلی شوکه و ناراحت شدم و امیدوارم خدا بهتون صبربده . روحشون شاد باشه . ببخشید من دیرباخبرشدم
مامان رقیه
19 اسفند 91 14:03
سلام نسیم جان. من از همشهری‌های شما هستم. از دیدن مطلبتون واقعا دلگیر شدم و یاد پنج سال پیش خودم افتادم که روز تولدم پدرم تنهام گذاشت. باهات ابراز همدردی می‌کنم و از خداوند براتون آرزوی صبر و طول عمر بازماندگانتون رو دارم. خدا شما رو برای آرتین جان حفظ کنه. از عوض من روی ماهشو ببوسید. خیلی دوست دارم پسرهامون از طریق نی نی سایت با هم دیگه دوست بشن. علاقه داشتید تو وبلاگ پسرم پیغام بذارید. مجددا تسلیت منو بپذیرید.