آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

تولد پرنیان

1391/10/24 14:54
نویسنده : مامان نسی
848 بازدید
اشتراک گذاری

        

پرنیان جونم تولدت مبارک

عزیز دلم 17 دی تولد پرنیان بود وچون تو ماه صفر بود عمه یاسی 5شنبه 21 دی یه جشن کوچولو گرفت وشما بچه ها چه کیفی میکردین وحسابی هم بهتون خوش گذشت

راستی آرتین خان ماهم معلوم شد به رقص آذری علاقه داره چون خیلی با نمک لزگی میرقصیدزباننیشخند

اینم جیگرای من تو تولد

پپری جون

 

 

 

 

 

 

       

        

این همه جیگر

عسلکم

خوش تیپ من

ژولی پولی من

وروجک جونم

عزیزم اونقدر ناز شدی که دل همه رو میبری اینم یک نمونش

لوپوی من

پپری جونم ایشالا120 ساله بشی

شکلکهای جالب آروین

 

        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
24 دی 91 14:59
پرنیان جون تولدت مبارک ارتینعزیزم خیلی نازی 18ماهگیت مبارک خاله به ماهم سر بزن
مریم مامان محمد مانی
25 دی 91 14:45
ای جانم
جیگر این پسر خوشتیپم ماشالله هزار الله اکبر............. اگه من آنجا بودمتا حالا خورده بودمش

واقعا یعنی من اینهمه خوردنی شدن خاله*:

الينا گلينا
25 دی 91 15:47
عزيزم چقدر با اين هديه مامان خوشگل و آقا شدي دست ماماني درد نكنه .تولد پرنيان جون هم مباركه از طرف من ماچش كن و تبريك بگو.

حتما ممنون

مامان آرتین (الهه)
25 دی 91 23:52
عجب پسر بانمک و خوش تیپی داریم

ممنون

مامان پارسا
26 دی 91 0:16
خوش به حال اونی که لوپشو گرفته من که دلم غش رفت مخصوصا واسه اون عکسی که تو چادر گرفته

واقعا ممنونم خاله جون با چشای مهربونت نگاه کردین
پگاه مامان آرتین
26 دی 91 10:02
عزیزم تولد دوستت مبارک.رقص آذری هم که خوشت میاد.ای ول به پسرگل
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
26 دی 91 11:56
قربون ارتین برم ماهه ماه مرسی که اومدی پیشمون بوووووووووووووووووووووس اینم مخصوص مامانی گل
ندا مامان پارسا و آریسا
27 دی 91 19:14
نظر میدم ولی چرا هیچ پیغامی نمیده که ارسال شد؟؟؟
رها مامان راستین
27 دی 91 20:54
خیلی خوش تیپ شدی آقا آرتین
مامان ابوالفضل
29 دی 91 10:52
سلام سلام سلام
عزیزم هجده ماهگیت مبارک گلم
تولد پپری جون هم مبارک
ماشاالله خوردنی شدی حسابی


✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
1 بهمن 91 0:40
وای وای ببخشید آقا میشه شماره بدید؟؟؟؟؟؟؟دوره زمونه برعکس شده دخترا دنبال پسرا هستن.
ببخشید پپری چه جوی تلفظ میشه و یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟
نتیجه اخلاقی از این پست:کلا تیرماهی ها دارای لپ هایی خوردنی هستند.

شماره دائمی-ایرانسل یا......
پَپَری مخفف پرنیان مامان وباباش این جوری صداش میکنن
حالا تیر ماهه تو خونه شما کیه؟؟؟؟؟؟؟؟ آره همشون ماهن