آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

اولین روز تولد

1390/4/22 15:44
نویسنده : مامان نسی
760 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم بعداز اینکه شما بدنیا اومدین مدتی ما تو اتاق عمل موندیم بعدشم مارو بردن تو ریکاوری چون اون روز بخش زایمان شلوغ بود مارو تو بخش جراحی بردن ونینی دیگه ای پیش مانبود ما٢نفری نزدیک نیم ساعت تنها کنار هم بودیم ومن اولین جایی از بدنتو لمس کردم انگشتای نازت بود پسرم نمیدونی تواون حالم چه لذتی میبردم

حدودساعت ١مارو بردن بیرون همه بیرون اتاق عمل منتظر مابودن وبابا رضا هم داشت فیلمبرداری میکرد(پسرم ١چیز سکرت بهت میگم به کسی نگیاااا بابایی میگفت اصلا نگران نبودم ولی همه میگفتن بابایی تواین مدت فقط توسالن راه میرفته وآروم وقرار نداشته)

بعداز اینکه مارو آوردن تو اتاق مامانیا لباساتو پشوندن وبعد دادن بغل من تابه شما شیر بدم الهی فدات بشم که چه باحال شیر میخوردی پسرم بابایی از تمام این لحظه هات فیلمبرداری که میخواهم همشونو آرشیو کنم بعدها بدم به خودت

ظهر هم همه اومدن ملاقاتمون وهرکس نظری میداد که شما شکل کی هستی ولی مامان مهین ومیثاق به تفاهم نمیرسن وهرکدوم میگن شما شکل اون هستین

شبم مامانی با خاله پروین موندن پیش  شما عزیزم شب زیاد اذیت نکردی اما مامان اصلاحال نداشت ونمیتونست شب بخوابه به همین خاطر تا صبح هممئن بیدار بودیم با این که شب سختی رو گذرونده بودم اما شیرینی صدای تو تمام دردامو کم میکرد

پسرم عزیزم گلم دوست دارم به اندازه تمام ستاره های دنیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)