آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

غیرمترقبه

1390/4/22 8:32
نویسنده : مامان نسی
559 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم من وبابایی تصمیم داریم سه شنبه ٢١ تیرماه باهم بریم بیرون و١جشن ٢نفری بگیریم برای اومدن شما

آخه ما اون روزی که فهمیدم شما تو دل مامانی هستی ١جشن ٢نفری گرفته بودیم برای اومدن شما حالا هم برای اومدن واقعی شما پیش ما داریم جشن میگیریم

گلم عزیزم مامانی امشب برای شام شنیسل خورد وچقدر هم مزه داد فکر کنم شماهم خوشتون اومد

جیگرم عزیزم بعداز اینکه شام خوردیم و عکس انداختیم اومدیم خونه ومن هی به فکر فردا بودم که فردا چی کار کنم چی وردارم با کی برم و.... تا اینکه خوابم برد

صبح باصدای اذان از خواب پاشدم وبعداز خوندن نماز دوباره خوابم برد ولی تمام فکرم به شما بود آرتینم عزیزم جیگرم

صبح ساعت ٧ یکم احساس ترشح کردم ولی زیاد جدی نگرفتم تا ساعت ٨

ولی اون موقع دیدم که نه بابا یکم احوالم مثل همیشه نیست ای بابا نینی داره بدنیا میاد آرتینم داره بدنیا میاد

عزیز دلم خودش دوست داره تاریخ تولدشو مشخص کنه

عزیز دلم من زیاد دست پاچه نبودم اما بابایی بیشتر از من دستپاچه شده بود وهی میگفت حالا چی کار کنیم

منم به دکتر زنگ زدم وگفت سریع خودمو برسونم بیمارستان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رها
9 مرداد 90 9:08
ممنون عزیزم خدا دخمل خوشگل شمارو هم براتون نگه داره ایشالا این وروجکا بعدنا همبازیه خوبی برا هم میشن

مامان ابوالفضل
9 مرداد 90 21:03
سلامممممممممممممممممم واییییییییییییییییییییییییییییییی چه مهیج