آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

خداحافظی

1390/4/20 19:38
نویسنده : مامان نسی
627 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز مامانی بالاخره تصمیمشو گرفت پنجشنبه ٢٣تیرماه وقت زایمانو انتخاب کردم پسرم میدونی اون روز چه روزیه تولد علیداد عمو جونته

پسرم،گلم،عزیزم امروز که دارم این پیغامو برت میذارم مثل همیشه نیستم هم خوشحالم،هم ناراحتم وهم نگران

از دیروز دلم میخواهدگریه کنم نمیدونم چرا ولی فکربیمارستانو-اتاق عمل ومیکنم ناخواسته اشکام جاری میشه ولی بعد فکر اینکه میخواهم چند روز دیگه بغلت کنم وبهت شیر بدم کل افکارمو عوض میکنه وکل ناراحتی ونگرانیم از بین میره

ولی١حسم از بین نمیره واون دلتنگیه-آخه این ٩ماه عالمی برای خودش داشت شما فقط مال من بودی مال خود خودمن 

پسرم فرشته کوچولوی من مامانی به لگد زدنای شما عادت کرده بود-من عاشق سکسکه های شمابودم بعضی وقتا همچین بدنتو کش میدادی که فکر میکردم الان از ١جایی ازبدنم دست وپات درمیاد بیرون مامانی عاشق این حرکات شما بود دلم به این حرکاتت تنگ میشه آخه ٩ماه باهم اینجوری حرف زدیم شادی کردیم ناراحت شدیم بازی کردیم........ولی همه میگن همین که بغلش کنی همه چیز یادت میره وعاشق فرشته کوچولوت میشه

پسرم دلبرم مامانی همه جوره دوست داره

من از امروز لحظه شماری میکنم برای دیدنت زود زود بیا که مامانی منتظرته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ابوالفضل
20 تیر 90 20:37
سلاممممممممممممممممم وای چه خبر خوشحال کننده ای امیدوارم که زایمان راحتی داشته باشی اصلا به خودت نگرانی راه نده منتظر عکسهای ناز آرتین جون هستیما وبلاگ آرتین و حتما آپ کن خیلی برات دعا می کنم تو هم توی اون لحظات ناب ما رو فراموش نکن
مامان رها
21 تیر 90 8:59
سلام نسیم جونم اصلا نگران نباش عزیز امیدوارم به راحتی و خوشی همه چیز بگذره و روزی بیام ببینم آپ شدی و عکس آرتین جون رو گذاشتی
faeqeh
22 تیر 90 1:47
درکت میکنم منم همش به بابائی باران میگم اگه چیزیم شد مواظب بارانم باش این کارو بکن و اون کارو نکن دست خودم نیست بابائی هم کلی عصبانی میشه
faeqeh
22 تیر 90 1:51
راستی 23 دعات میکنم میدونم خودتو آرتین جون سالم سالم میاین خونه شما هم من و بارانو سر عمل دعا کنید
مامان شازده کوچولو
25 تیر 90 18:21
عزیزم حتما تا الان آرتین کوچولو پیشته و همه چیز به خوبی و خوشی تموم شده. ان شا ا... صحیح و سالم باشید. به امید دیدن عکسهای آرتین کوچولو
مامان ابوالفضل
29 تیر 90 18:49
سلامممممممممممممممممممم، من منتظرم خیلی خیلی هیجان زدم،عکسشو ببینم
مامان ابوالفضل
2 مرداد 90 12:35
سلام یه خبری از خودت بده خانومی
سمیه مامان پارسا
26 فروردین 92 15:58
واااااااااااااااااااااااااااااای گریه ام گرفت نسیم جون یاد خودم افتام