آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

تولد گل پسرم

1390/4/22 20:40
نویسنده : مامان نسی
912 بازدید
اشتراک گذاری

صبح ساعت 9:30 من وبابایی ومامانی باهم رفتیم یمارستان آیت ا.. موسوی ودکتر شیفت بعد از معاینه گفت که نینی داره بدنیا میاد ماهم به خانم دکتر محمدیان زنگ زدیم وخانم دکتر اون روز شیفت نبود ولی به خاطر ما اومد بیمارستان

پسرم مامانی برای این روز خیلی نقشه ها کشیده بود ومدام فکر میکردم لحظه ای که میرماتاق عمل حتما گریه میکنم ولی همچین همه چیز یهو اطفاق افتاد که هیچی نفهمدم فقط یهو دیدم تو اتاق عملم

تقریبا من ساعت 10:15 رفتم اتاق عمل وچون با خانم دکتر فامیل بودیم همه هوای مارو داشتن تازه اجازه هم دادن از بدنیا اومدن شما هم فیلم برداری کنیم

وای پسرم نمیدونی تو اون لحظات مامانی چه حسی داشت

وایییییییییییییییییییی خدای من آرتینم چهارشنبه 22تیر1390=13جون2011=11شعبان1432

ساعت10:40 بدنیا اومد

پسرم گلم بعداز اینکه صدای گریتو شنیدم از خوشحالی فقط گریه کردم ویکی از پرستارو شمارو آورد پیش من منم یک ماچ باحال کردمت خدایا 10000 مرتبه شکر شکر شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رها
9 مرداد 90 9:04
مبارکه عزیزم به سلامتی ،خدا رو صد هزار بار شکر قدمش پر خیر و برکت باشه عزیز دلم
مامان ابوالفضل
9 مرداد 90 21:05
الهی مبارکه خیلی خوشحالم به وبلاگت هر روز سر می زدم تا ببینم کوچولومون بدنیا اومده؟ الحمدالله که سالم و به راحتی بدنیا اومد بهتون تبریک می گم