آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

اندر احوالات آرتین در 17 ماهگی

1391/10/6 14:51
نویسنده : مامان نسی
378 بازدید
اشتراک گذاری

 http://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.com http://roozgozar.comhttp://roozgozar.com

عزیزدردونه مامان الان چند وقتیه که یه پارچه آقا شدی اخلاق ورفتارت خیلی خیلی عوض شده اینو من نمیگم همه میگن

       ني ني شكلك

یکی از تغییراتت تو حرف زدنته کلا ایتالیایی حرف میزنه وهر وقت دلت خواست میری تو خط فارسی 

  ني ني شكلك  

 

چند شب پیش داشتیم حاضر میشدیم که بریم مهمونی ومن وبابا رضا تو اتاق بودیم وشما تو اتاقت که یهو گقتی بـــابـــا که بابا رضا گفت جانم بعد دوباره گفتی بــــابــــا وبابا رضا گفت بله که پشت بندش گفتی مـــامــــان ومنم گفتم بله ودوباره گفتی مـــامـــان ومن گفتم جانم که یهو گفتی مـــامـــی مـــامـــی ما رو نمیگی هم تعجب کرده بودیم هم از خنده روده بر شده بودیم تازه هر از گاهی هم میخواهی خودتو واسه بابا رضا لوس کنی میگی بابایی

     

تکه کلامتم مامانِ  غذا میخواهی مامان خوشحالی مامان عصبانی هستی مامان و......

    ني ني شكلك

گلم 2هفته میشه که عادت دادم با هم میریم دستشویی وهمین که آب وباز میکنیم بلافاصله شما.....بله-اما از صندلیت زیاد خوشت نمیاد چون هر وقت رو صندلیت میشینی مشغول به شیطنت میشی ویادت میره برای چی اومده بودیم اونجا

   

وچقدر هم دستشویی دوست داری هروقت میریم دستشویی انگار داری میری پارک یا جایی چون اون قدر ذوق میکنی که موقع پارک رفتن اون همه ذوق زده نمیشی

   ني ني شكلك

چند روز پیش هی میگفتی بیـــچینم بیـــچینم منم درست متوجه نمیشدم که منظورت چیه که بعد از مدتی بردمت دستشویی تا دست وصورتتو بشورم که اونجاهم بهم گفتی بیـــچینم تازه متوجه شدم چی میگی اما منظور شما از نشستن فقط تو دستشویی نه جای دیگه

    

تازه از کلمه بیچینم خیلی خوشت اومده ودر مدلهای مختلف استفادش میکنی

   

جوجه کوچولوی من شما تعدادی اسباب بازی داری که روی کمدته چون هنوز برات زوده که بدیم باهاشون بازی کنی اما چند وقتیه که اونارو دیدی ومدام به هواپیمات میگی بیچین بیچین فکر کنم منظورت اینه که اون بیاد پیشت بشینه

      ني ني شكلك

عاشق بوسیدنی وهرکس و یه مدل میبوسی که من عاشق اون بوسه هاتم بعضی وقتهاهم که باهات دعوا میکنیم ومثلا قهریم با شما میایی کنارمون ویه مدل دیگه میبوسی مارو و ذول میزنی به چشمامون که دلمون ضعف میره برای این کارت وزود آشتی میکنیم

     ني ني شكلك

گلم گفتم که خیلی ناز شدی دیگه گاز گرفتناتم کمتر شده وچی بشه کسی رو گاز میگیری اونم یا از روی محبت یا اینکه میخواهی اون طرف وتنبیه بکنی الهی من قربون اون خشمت بشم

    

پ ن:عزیزم چند لحظه پیش بامامانی تلفنی صحبت میکردم که مامانی گفت دست شما یه تاس بود که یهو از دستت می افتد زمین که مامانی سریع برش میداری وشما در یک عملیات ضربتی دست مامانی همچین گاز میگیری که نگو

   ني ني شكلك

یکی از کارهای بامزه ای که میکنی اینه که میایی پیشمون ومحکم بغلمون میکنی و ما اگه دستامونو از دور کمرت برداریم درست مثل کوآلا چسبیدی بهمون که من عاشق این کارتم منو که روزی چند بار محکم بغل میکنی وهر کسی رو هم دوست داشته باشی حتما این کارو باهاش میکنی

      ني ني شكلك

خدارو شکر غذا خوردنت خیلی بهتر شده تو غذاها عاشق ماکارونی طرح دار-رشته پلویی وسیب زمینی سرخ کرده هستی وهر موقع بهت بدیم حتما میل داری غذاهای دیگرو هم دوست داری به شرط اینکه خونه باشیم چون تو مهمونیا از بس شیطونی میکنی وقت غذا خوردن نداری به همین خاطر من برنج رو شکل کوفته درست میکنم وبهت میدم بخوری در کل تو مهمونی زیاد بهت گیر نمیدم چون هم شما اذیت میشی هم من به همین خاطر یه عصرونه خوب برابره با یک شام که در حال دویدن خورده بشه

     ني ني شكلك

تو میوه هاهم عاشق خیار وانار وموز هستی ویه دونه موزو راحت میخوری به همین خاطر هر وقت تو مهمونی موز میخوری دیگه در مورد غذا نخوردنت حرص نمیخورم

   ني ني شكلك

تو آب میوه ها هم عاشق آب انار هستی اونم از نوع طبیعی وشیرین

    ني ني شكلك 

جیگرم کم وبیش نیمرو دوست داری و هفته پیش بابایی 3تا تخم کبوتر برات پیدا کرده بود ومنم 2تاشو یکبار ویکیشو هم دیروز بهت دادم آخه میگن نی نی ها اگه تخم کبوتر بخورن زود حرف میزنن تا آلان که هیچ تغییری احساس نکردیم

      ني ني شكلك

خوابیدنتم خیلی خوب شده الان 3هفته ای میشه که دیگه شبا برای شیر خوردن بیدار نمیشی ومیخوابی تا خود صبح عسلم مامانشو ملاحضه میکنی تا روز خوبی رو داشته باشه

     ني ني شكلك

تو اسباب بازیاتم عاشق موتور ودوچرخه ات هستی من موندم آخه دوچرخت بزرگه برات ونمیدونم چطور میتونی سوارش بشی وهر وقت سوار میشی مارو صدا میزنی تا بیایم تا دور خونه بچرخونیم  ومدل موتور بازیتم اینه که موتورتو تا جایی که میتونی هل میدی وسط اتاق وچه کیفی میکنی -هی کم وبیش از لگوهاتم بدت نمیاد5.gif

   ني ني شكلك 

گلم هر چقدر از این خاطراتت بنویسم بازم کمه چون هرروز داری برام عزیزتر میشی وناز وهر لحظه ندیدنت برام قدر یک عمر میگذره.عزیزم دلم،هر لحظه وهر ثانیه به یادتم واون چهره خندونم جلوی چشمامه وخداوندو بسیار شاکرم که منو لایق مادر شدن دونست واین موحبت رو بهم داد تا یک مادر باشم تا بتونم عشقمو با تمام وجود نثار پسرم کنم

خدایا ممنونم ازت،بابت این هدیه زیبا ودوست داشتی

تدي خرسه و ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الينا
6 دی 91 14:54
آفرين به اين پسر خوب كه اينقدر عاقل و مودب شده.مي بوسمت

ممنونم خاله فاطمه جون

هیراد و عمه لیلاش
6 دی 91 17:15
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مریم مامان محمد مانی
7 دی 91 11:10
جیگر این آرتین خوشگله مه انقدر آقا شده.
این پسمل ما که کما کان حداقل یکبار را در طول شب بیدار میشه.


مامان کوثری
7 دی 91 15:33
قیمت های طراحی شکسته شد میتونید بیاید و طرح مورد نظرتون رو سفارش بدین
تک برگ:۲۰۰۰ تومان

فصلی یا چهار برگ:۴۰۰۰ تومان

۱۳ برگ:۸۰۰۰ تومان
سلام عزیزم ممنونم بهمون سرزدین اینم قیمت های جدیدمون



ممنون

مریم
7 دی 91 21:35
عزیزم خدا رو شکر که در کنار گل پسر به این شیرینی شاد و خوشحالی از خدای بزرگ میخوام هیچوقت این شادی رو ازت نگیره و روز به روز از موفقیت های آرتین عزیزم بیشتر برامون بنویسی دوستتون دارم بوسسسس

ممنونم مریم جونایشالا زود زود خوت از شیرین کاریهای نینیت برامون بنویسی

مامان رها
8 دی 91 19:56
الهی فدات بشم عسلم قربون این حرف زدنت بشم من بچینمتو قربون...................راستی نسیم جون یه حرف خوب زدی که یه عصرونه خوب بهتر از یه وعده شام بدو بدو آخه من روزهای چهارشنبه که شام خونه مادرشوهرم میشیم مصیبت دارم واسه غذاخوردن رها چون خونه اونا نمیدونی چه فیلمی میده و اونا هم که مدافع حقوق رها و دیگه بقیشو خودت بگیر دیگه .....................................................


سمیه جون میبینم که هممون مثل هم هستیم

رها مامان راستین
10 دی 91 10:33
افرین با این همه کارای با مزه خدا نگه دارش باشه
مامان آرتین (الهه)
10 دی 91 18:57
خدا حفظت کنه پس کو عکس نسیم جون؟

روم سیاه از بس پسریمون شیطونه نمیذاره یه عکس خوب ازش بگیرم