آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

آرتینی ومحرم

1391/9/11 13:46
نویسنده : مامان نسی
411 بازدید
اشتراک گذاری

 

گل خوش عطر خودم امسال دومین سالیه که شما عزادار امام حسن هستی عزیز دلم عزا داریت قبول باشه

  وسائل عزاداری

واینم آرتینی در حال عزاداری

عزاداری

قراره از سال بعد ما هم یه دسته عزاداری راه بندازیم چون آرتینی تو تبل زدن استادی شده واسه خودش

           ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤           ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤            ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

گلم این چند روز تعطیلی یه فرصتی بود که ما چند روز باهم باشیم واین تعطیلی یه فرصت خوبی هم برای دیدن اقوام 

5شنبه شام خونه مامان مهین بودیم 

جمعه شام خونه عمه یاسی وهمه عمه وعموهای بابا اونجا بودن

شنبه شب همه عمه وعمو های بابای خونه ما دعوت بودن

ویکشنبه نهار خونه مامانی وشام هم خونه عمو وحیدوخاله هما

وبه خاطر سردی هوا زیاد بیرون نمیرفتیم واز خونه دسته حسینه را نگاه کردیم وعزاداری میکردیم

 گلم حتما چند روز آینده ویا شاید هم سال بعد باهم بریم حسینه وشمع روشن کنیم چون من عاشق شمع روشن کردن تو حسینیه هستم وهر وقت شمعی روشن کردم ونذری کردم حتما خدا حاجتمو داده وشما یکی از همون حاجتهای من هستی

خدایا تو این روزهای عزیز حاجت همه حاجتمندارو بده آمین یا رب العالمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرشیدا
11 آذر 91 14:07
آرتین جونم عزاداریت قبول باشه پسرم


ممنون خاله پگاه
مامان آرتین (الهه)
12 آذر 91 13:26
آرتین خان عزاداریهات قبول

ممنون خاله جون

مامان ابوالفضل
12 آذر 91 16:14
قبول باشی عزیزمالتماس دعا آقا پسمله
مریم مامان محمد مانی
13 آذر 91 13:57
عزاداریهاتون قبول
وایییییییییییییی طبلت شبیه تبل محمد مانیه فقط رنگ دو قلهاش و گردن آویزش فرق داره

اِ راست میگی خاله پس سال بعد باهم یه دسته عزاداری درست میکنیم چون 2تا تبل ویه زنجیر هم داریم

رها مامان راستین
15 آذر 91 11:04
عزاداریات قبول باشه آقا آرتین

ممنون

مامان فاطمه
12 دی 91 12:59
سلام عزیزم ماشالله چه شازده کوچولویی