آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

شيرين كاري

1391/7/30 14:28
نویسنده : مامان نسی
400 بازدید
اشتراک گذاری

                  

عزيز دردونه مامان هر روز از اين كه تورو دارم خدارو هزار بار شكر ميكنم

وهر از گاهي فكر ميكنم كه چگونه داري زود زود بزرگ ميشي به اين كارهاي كوچولو موچولوت دلم تنگ ميشه

  

قشنگم ديروز غروب من كلاس داشتم وساعت 5:30 اومدم دنبال شما وهمون موقع هم بابا رضا اومد پيش ما وباهم از خونه ماماني اينها خارج شديم وشما هوس پياده روي كرده بودي وچه ناز داشتي تو خيابون گشت ميزدي

عاشق اين پياده رويتم

كنار خونه ماماني اينها يه سوپري هست (كه هر از گاهي ميري اونجا) ومستقيم رفتي اونجا وسريع رفتي سراغ بيسكويت ها واول يه بيسكويت برداشتي ولي از اون خوشت نيومد ويكي بزرگترشو برداشتي ودر عرض سيم ثانيه بازش كردي وخوشحال وخندان به سمت من دراز كردي اما بابا رضا رو نميگي داشت از حال ميرفت فكر كنم تو اون موقع دست به هر چي ميگذاشتي بابا رضا حتما برات ميگرفتش

وبعد از يك پياده روي 10دقيقه اي بالاخره سوار ماشين شديم واومديم خونه

   

شما عاشق برنامه هاي فيتيله هستي ومنم چند تا از شعراشونو برات تو فلش ضبط كردم وشما كاري نداري به جز اينكه به اونا نگاه كني وشب نشته بودي بغل بابا رضا و برنامه مورد علاقتو نگاه ميكردي وهر وقت تموم ميشد كنترل رو ميدادي به بابا رضا جون تا دوباره برات روشن كنه وجالب اينجاست بابا رضا هم پابه پا شما اين برنامه هارو نگاه ميكرد وآخر سر بابا رضا بهتر از شما ميتونست شعرهارو بخونه

الهي من قربون اين پسمل نازم بشم كه هر روز دارم بيشتر عاشقش ميشيم

        

                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمد مانی
1 آبان 91 14:51
قربون قدم زدنت خاله


منون خاله جون جونی

الهه مامان روشا جون
2 آبان 91 2:26
ای خدا ماشالا بهش باشه ببین چه جوری داره میدوئه.
عزیزمی با این همه شیرین کاریات خوب دلبری میکنی واسه مامان و بابا.
نسیم جون چه حالب شما میذاری آرتین جون تی وی ببینه؟


آره الهه جون اگه تی وی نباشه که مامانم نمیتونم این وروجک وکنترل کنه

الهه مامان روشا جون
2 آبان 91 2:26
راستی نسیم جون من پرسیدم گفتم اگه با مرور گر فایر فاکس بیای میتونی پستهای رمز دار رو ببینی.


ممنون الهه جون که به فکر مایی حتما امتحان میکتم
سحر مامان اهورا
2 آبان 91 7:25
عزیزم دوستت دارم منم عاشق این شیرین کاریهام...راستی سری به اهورا بزنین خوشحال میشم

حتمامیاییم پیشتون

مامان آرتین (الهه)
2 آبان 91 13:22
آخیییییییییی عزیزم جه خوشگل میدوه
بووووووووووووس


واقعا اگه ولش کنیم همین جور میدوه تا قله اورست خخخخخخخخخ
مینا
5 آبان 91 23:35
http://amour-en-portrait.ca.cx/