آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

روز گل پسرم

1391/7/17 15:12
نویسنده : مامان نسی
684 بازدید
اشتراک گذاری

 

شاپرکم روزت مبارک

دردونه مامان 17 مهرماه روز توست روز کودک

وروزکودک بهانه اي براي ورود به جهان تو است؛ براي ورود به اين جهان بايد آگاهي هاي خود را فراموش کنم و با ناآگاهي هاي شما همراه شوم   وآموختن زبان کودکانه تو نيز قدم بعدي است 

 

خدایا ممنون ازت که یه فرشته کوچولو به ما هدیه دادی تا بتونیم به واسطه این عزیز دردونه این روز رو جشن بگیریم

 

  

قشنگم دیروز نزدیک خونمون تو خیریه روزبه به مناسبت روز کودک جشن گرفته بودن ومن وبابا رضا شمارو بردیم جشن اما حیف که تمام وسائل برای نی نی های 2سال به بالا بود چون شما نه میتونستی نقاشی بکشی ونه خمیر بازی کنی اما از گروه سرود خوشت اومده بود وهمش به اونا نگاه میکردی

اینم آرتینی در جشن روز کودک

پرواز بادکنک

گلم همین که وارد شدیم شما گفتی دوپ دوپ ویه بادکنک دادیم دستت وتا آخرهم تو دستت بود

اینجاهم مشغول تماشا به گروه سرود هستی راستی اونا هم کوچولو بودن

عاشق نگاهتم

تو جشن یه آقایی بود لباس عروسکی پوشیده بود وما خواستیم شما بااون عکس بندازی اما میترسیدی ازش

پشت کردن به عروسک

رو برگردوندن از عروسک

گریه از دست عروسک

دیگه نمیدونستی باید به چی وکجا نگاه کنی

محو مردم شدی

راستی توجشن فال حافظ میفروختن ویه فال برات گرفتیم

فال حافظ

فال به دست

                      فال 

 

گلم بعد از جشن هم رفتیم وبرای شما یه لگوی خوشگل گرفتیم

لگو

کنجکاوی

دست عمو علیداد درد نکنه با لگوها یه آدم آهنی خوشگل برات درست کرد

آدم آهنی لگویی

آرتینی وآدم آهنی

ولی از لگو زیاد خوشت نیومد اما میدونم تا چند وقت آینده یکی از اسباب بازیهای مورد علاقت میشه

 

پ ن:عزیز دلم دوباره موهات داره فرفری میشه به همین خاطر موهات تو عکسها ژولی پولی افتاده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مریم مامان محمد مانی
17 مهر 91 15:52
روز تو هم مبارک گلم@};

ممنون

مامان پارسا
17 مهر 91 19:11
وای مردم ! روز ناز کودک است.
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روز کودک مبارک



وای عزیزم چه شعر نازی برامون نوشتی ممنون
رادین عشق زندگی
17 مهر 91 21:01
روزت مبارک قند عسل خاله


ممنون بوس بوس


مریم
18 مهر 91 10:19
وای عزیزم روزت مبارک ، خوشکل خاله ژولی پولیشم قشنگه من که کلی حال میکنم با این آرتین خان ،آرتین جونم یادت نمیره که واسه خاله مریم دعا کنی عزیزم

خاه جون من همیشه به همه دعا میکنم وشما جای خود داری بوس-بوس

فاطمه مامان الينا
19 مهر 91 10:50
عزيزم روزت مبارك


ممنون

الهه مامان روشا جون
19 مهر 91 12:49
عزیز خاله روزت مبارک.

مر30 خاله جونم

آریا و آنیتا
20 مهر 91 20:19
سلام ارتین جون .سلام خاله مهربون.مرسی .یکروزه اومدیم تهران.اونجا اینترنت نداریم.مامان متخصص رادیولوژی و در خدمت شماست.بوس بوس


ممنون مامان جون که جواب سوالمو دادی

مامان ابوالفضل
21 مهر 91 10:56
عزیز من گل من روزت مبارک


مرسی خاله جونی

الهه مامان روشا جون
23 مهر 91 13:01
عزیز دلم عکسای جشنت عالب بود .دست مامان و بابا درد نکنه که بردنت.
موهاتم خیلی خوشگله تازشم.اگه مامانت موهای روشا رو ببینه دیگه بهت نمیگه ژولی پولی.


شوخی میکنی بوس بوس