آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

گلم تو14ماهگی

1391/7/4 14:57
نویسنده : مامان نسی
561 بازدید
اشتراک گذاری

             http://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.com


عزیز دلمقلببرگ گلمقلبستاره شبهایمقلبخورشید درخشان روزگارم.....

هزار بار گفته ام وبازم میگم عاشقتم دوست دارم یه دنیا   

                        

 

 

اندر احوالات آرتین خان در    ماهگی:

کنجد مامان دیگه حسابی شیطون شدی اما شیطنت هاتم خوش آینده

                                

١:گلم امروزدرست ١ماهه که میتونی روی اون پاهای کوچولوت بایستی وتاتی تاتی کنی

عسلکم فکر نمیکردم که تواین ١ماهه بتونی همچین ماهر قدم رو بری همچین ناز راه میری که نگو تازه بدو بدو هم میکنی

اونقدر ناز میدوی که دلم ضعف میره ودوستدارم محکم ماچت کنم

شروع قدمهات از٣قدم شروع شد وشد ٥-١٠-٢٠-٣٠والانم راحت ٤٠قدم راه میری و احساس خستگی میکنی و نیم خیز میشی که بشینی که یهو یادت میافته که میتونی راه بری ودر همون حالت نیم خیز  بلند میشی ودوباره قدم رو میری

گلکم مامانی کادوی تاتی کردنت یه پاپوش خوشگل شکل خرگوش برات خریده 

 ومامان مهین هم یه شلوارک چیریکی مبارکت باشه گلم

                                 

بابایی بعضی وقتها کف پاهاتو ماساژ میده وشما هم چه کیفی میکنی وبعضی وقتها میایی پیش بابایی وپاهاتو میاری سمت بابایی تا ماساژ بده

 گلم خوب چرا این همه راه میری که اون پاهای خوشگلت درد بکنه

خیلی ناز هم توپ بازی میکنی وتوپ رو شوت میکنی وهر بارهم بدو بدو میری سمت توپ ودوباره شوووووووووووووت

                                 

٢:حرف زدنتم دل به خواه شده هرموقع که دلت بخواهد حرف میزنی

کلا عاشق حرف نه هستی ودرست وبه جا استفادش میکنی

زمانیکه  تو زاویه دید ما نیستی وصداتم در نمیاد یعنی داری یه خراب کاری میکنی وهمین که صدات میکنیم سریع میگی نه نه

یعنی من کاری نمیکنم

 وشماهم بامن کاری نداشته باشید تا من دوباره به خراب کاریم وشیطنتتم ادامه بدم

گاهی وقتها هم،هم زمان با اینکه میگی نه انگشت اشاره ات را به چپ  وراست تکون میدی وبه مامانی نگاه میکنه(چون داری ادای مامانی رو در میاری)

چند روزه گیر دادی به چی وچیه ومدام از ما میپرسی

نمیدونم آیا واقعا داری سوال میپرسی یا..........

بعضی وقتها که درست وبه جا میپرسی

اون روز بابارضا داشت اصلاح میکرد وپشتش به شما بود وشما هر ٣٠ثانیه یک بار میگفتی چی وبابا رضا جزء به جزء کاراشو برای شما توضیح میداد مگه شما باز ولن کن ماجرا بودی

 

زمانیکه گربه میبینی خیلی ناز میگی میو میو اما بسیار خنده دار چون تا جایی که میتونی صدات ونازک میکنی وگاهی وقتها هم میگی پیچی پیچی اونم با صدای خیلی خیلی نازک

به قناری میگی :جی جی

ونوزاد دیدنی هم میگی نی نی-نی نی  اینهاروهم با صدای نازک تلفظ میکنی

الهی من قربون این شازده پسرم بشم که فکر میکنه آقا شده

                                 

                                     

٣:عاشق توپی ومدام توپ بازی میکنی و به توپ هم میگی

 دوپ دوپ واگه بهت ندیم همچین گریه وزاری راه میندازی که نگو کسی ندونه انگار یه فصل کتک درست حسابی خوردی

ماشین بازی رو هم دوست داری وهر جا ماشین ببینی سریع برمیداریش و زمین سرش میدی

دالی کردن رو هم دوست داری وکافی بگیم آرتین دا وشما دیگه دست بردار نیستی واز زیر می،پشت پرده ،پشت ستون باما بازی میکنی ومدام صدا میزنی دا دا

                       

یه بازی جدید روهم من کشف کردم من دروغکی شمارو صدا میزنم یعنی شمارو نمیبینم وهی صدات میکنم ودنبالت میگردم زیر میز،پشت مبل و..... وشما بدو بدو میایی کنار من یا زل میزنی بهم یا مدام میگی اَ-اَ یعنی من اینجام وبعد میگم ا, ا, این دایی

وشما ریسه میری وهمه از این بازی خوششون میاد وهرجا بریم همه این بازی رو باشما میکنن وبا این کارت شادی رو به اون خونه میاری

                                             

راستی عاشق یخ هستی وهر وقت یه یخ گیرت میاد تا٥دقیقه اصلا صداتم در نمیاد

                                 

٤:عاشق بوس کردن هستی ومدام منو میبوسی واون موقع که میایی توبغلم واون دستهای خوشگلتو میندازی دور گردنم انگار دنیاهارو بهم میدن وزمانیکه اون لبای خوشگلتو میچسبونی رو لپم و من ومیبوسی به آسمونها میرم اما یهو با کله میفتم زمین

چون یهو همچین گازم میگیری که اشکم درمیاد

دیگه جای سالم رو بدنم نمونده چون تو کل بدنم جای ٤تا دندون فسقلی نقش بسته حالا فقط من وگاز بگیری مهم نیست اونایی روکه خیلی دوست داری رو هم گاز میگیری وداد همه رو درمیاری

                            

نباتم در کل خیلی شیطون وناز شدیشکلکهای جالب  و متنوع آروین وعاشق دردری وهمین که میبینی لباس میپوشی ویا داریم از جامون بلند میشیم میگی دردر واگه هم تصمیم نداشته باشیم بریم بیرون مارو مجبور میکنی که یه سری به خیابون بزنیم

                                 

شیرینم الانم که دارم این پست رو برات مینویسم دلت برات یه ذره شده

                            

  ودوست دارم سریع بیام خونه ومحکم بغلت کنم چون دوست داری بیایی تو بغلم ومنم محکم فشارت بدم وبعد هم شما میخندی وهم من

                             

 

پ ن :جمعه بابارضا باگروه کوهنوردی رفت کوه آرارات و ما بارو بندیلمونو جمع کردیم ورفتیم خونه مامانی

 

 وشما چه خوش به حالت شده چون ٢٤ساعته همراه بابایی هستی

 

وجالب اینجاست که میثاق ازت میپرسه آرتین بابات کو؟وشما میگی چی چی ومارو نمیگی

 

یه کلام ختم کلام دیوونه وار دوست دارم عاشقتم هزار تا

  

                                             

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان رها
4 مهر 91 11:08
سلام نسیم جون عزیزم خیلی خوشحال شدم که حال مادر خوب شد و شما هم خیالتون راحت شد راستی گلم خاله فریبا با مادر شوهرم رفتن مشهد ان شا الله قسمت شما و ما بشه عزیزم روی آرتین جونم رو ببوس


راستی نمیدونست مامامی شوشوتم رفته ایشالا که بهشون خوش بگذره وایشالا قسمتمون هم بشه بوس بوس
مامان ابوالفضل
5 مهر 91 18:39
ای جانمممممممممممم
فدای این پسمله شیرین بشم من
که اینقده باهوشه
بوسسسسسسس


ممنون ندا جون همیشه نسبت به ما لطف داری
مریم
5 مهر 91 22:47
آرتین عزیزم 14 ماهگیت مبارک و خدا رو شکر که با شیرین کاری و شیرین زبونیت دل مامان و بابات رو شاد میکنی . عزیزم واسه خاله مریمم دع کن یه نی نی ناز مثل خودت داشته باشه بوسس


خاله مریم من میدونم شما زود زود یه نی نی خوشگل میاری ومیشه دوست من شاید نامزد من بوس بوس

فاطمه مامان الينا
8 مهر 91 9:25
14 ماهگيت مبارك . آفرين به پسر كوچولوي كنجكاو


ممنون خاله فاطمه بوس بوس

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
9 مهر 91 8:35
عشق خاله خیلی داری بانمک تر میشی. همه کارهاتو تصور میکنم و ازشون لذت می برم.
زهرا
9 مهر 91 10:37
سلام عزيزم 14ماهگيت مبارك عزيزم قربوننننننننننننننننننت برم با اين كارهاي قشنگت باهوش
آوا مامان رادین
9 مهر 91 12:15
دلم آب شد برای این لحظه ها. انقدر قشنگ نوشته بودی که همش این لحظه هارو جلوی چشمم تجسم میکردم. آخه رادین من هم تو این سن خیلی از این کارارو میکرد. ولی الان خیلی بداخلاق شده.
امیدوارم آرتینی همیشه همینجوری سرحال و شاداب باشه. ببوسش این پسر شیرین رو.


مر30آواجونم-آرتین شاداب باشه یا شیطون
مامان آرتین
12 مهر 91 0:55
الهییییییی قربرونت برم عزیزم منم واسه ره رفتن پسرم ثانیه شماری میکنم
الهه مامان روشا جون
12 مهر 91 14:05
نسیم جون یادت رفته وبلاگ داری؟؟؟؟ما که دلمون واسه آقا آرتین تنگ شده حسابییییییییی


حتما زود زود آپ میشیم

مامان محمد مانی
12 مهر 91 15:29
تو رو خدا ببین................. کی به کی میگه تنبل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا تو هم که از خودمونی و آپ نکردی
بوس برا آرتینم


نگوووووووووووووو

مریم
15 مهر 91 12:32
سلام نسیم جون خوبی دوستم مرسی که سراغم رو گرفتی . رفته بودم مشهد پابوس امام رضا که نبودم جای شما خالی انشالله نصیب شما هم بشه عزیزم .


زیارت قبول عزیزم

مامان پارسا
22 مهر 91 10:31
سلام خیلی وب پسر خوشگلت قشنگ شده من تازه یادگرفتم واسه پسرم بسازم میشه راهنمایی کنی این تصاویر و اسم پسرت و به لاتین چطور مینویسی و میذاری ممنون میشم. مامان پارسا


مامانی تو وب پارسایی توضیح میدم