آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

خواب به ظاهر راحت

1391/5/23 13:17
نویسنده : مامان نسی
715 بازدید
اشتراک گذاری

       

 

حبه قندم من تصميم داشتم كه شمارو خيلي زود مستقل كنم تاهميشه بتوني به خودت متكي  باشي وكلا يه پارچه آقا باشيشکلکهای جالب آروین

به همين خاطر تصميم داشتم كه از بهار شمارو ببرم تو اتاقت تا شبا تنها بخوابي

 اما مگه دلم رضا ميداد تا اين كارو بكنم اما بايد اين اتفاق حتما ميفتاد

به همين خاطر از چند وقت پيش برنامه ريزي كرده بودم كه

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین مرداد كهشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین ماه تمام شدي تنها تو اتاقت بخوابونمت

 وديشب شب موعود بود وغروب تختتو آماده كردم كه شب از مهموني كه برگشتيم جات آماده باشه

وشب ساعت 12:كه رسيديم خونه وشما توماشين خوابت برد وخيلي راحت  تو تختت خوابيدي چون عاشق جاي بزرگ هستي

منم شب رو تو اتاق زير تختت خوابيدم

 اول ساعت1:30بيدارشدي ويكم شير خوردي بعد ساعت3:15 وبعدشم ساعت4 كه اون موقع كاملا از خواب بيدار شده بودي وبا تعجب به درو ديوار نگاه ميكردي وميگفتي إ إ (الف با كسره) كه بلافاصله بهت شير دادم وخوابيدي ودوباره ساعت 6:15بيدار شدي وبعد از خوردن ميمي خوابيدي تا ساعت7:15

گلم اينم بگم كه چون نميخواستم بد خواب بشي هر موقع كه بيدارميشدي به جاي اينكه شما بيايي پيش من ميومدم پيش شما وكنار شما تو تختت ميخوابيدم 

تصور كن مامان تو تخت كودك چه شود اما چه كار كنم نميخواستم گل پسرم بد خواب بشه

گلم ديشب شما سنگ تمام گذاشتي چون هميشه 1يا 2بار بيدار ميشدي اماديشب 4بار بيدار شدي وميمي خوردي

چيكار كنم پسمل شكمو در مورد شير نه غذا

راستي شما هزار ماشاا..به جاي اينكه رشد عرضي داشته باشي رشد طولي داري

غروب بردمت براي چكاپ وطبق معمول 200گرم چاق شده بودي اما 2سانتيمتر بلند تر شده بودي يعني ماه پيش قدت74 بود اما اين ماه شده بودي 76

الهي من قربون اين پسر قد بلندم بشم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمد مانی
23 مرداد 91 16:49
آفرین به پسر مستقلم ما که چند ماه پیش این کار را کردیم و موفق نشدیم. آخه تو خواب با دست دنبالم میگرده و اگه نباشم ......... برای آرتینم
بابای سونیا
24 مرداد 91 18:25
سلام چرا فکر کردید من بوتیک دارم؟
مامان ابوالفضل
25 مرداد 91 5:08
آفرین به پسره قد بلند ما
مامان رها
26 مرداد 91 17:23
آفرین به نسیم خانم من که هنوز هم موفق به این کار نشدم با اینکه رها رو هم از شیر گرفتم ولی جرات نمیکنم تازه یک هفته است به فکرش افتادم ولی اقدامی نکردم هنوز
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
30 مرداد 91 20:51
به به چه پسر گلی. بزرگ شدی و برای خودت آقا شدی. ماشالله . دوست دارم عزیزم.
آوا مامان رادین
31 مرداد 91 10:02
به به مبارکه تنها خوابیدن پسر گلی. مامانی اینم از مراحل بسیار استرس زا برای مادره. امیدوارم که خیلی راحت موفق بشی.
الهه مامان روشا جون
5 شهریور 91 0:57
چه عجبببببببببببببب آرتین ( روشا با عصبانیت) شما پسرا اسمتون خوب در رفته من از سه ماهگی مامانم جدا خوابوندم اونوقت تو ماشالا مرد شدی جدات کردن بازم مامانیت اومده پیشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟