آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

تولد قسمت دوم

1391/4/26 12:39
نویسنده : مامان نسی
543 بازدید
اشتراک گذاری

                           

           عشقم تولدت مبارك

             

                                                   

 

      الهي من قربون اين پدروپسر بشم

آرتين وبابا غلام

آرتين وبابايي

نيم رخ هارو داشته باشين

آرتين وعمو عليداد

ارتين ودايي ميثاق

آرتين بغل دايي ميثم وبهارجون

آرتيني وكلاه تولد

گلم من ميترسيدم كه شايد با اين لباس ملواني اذيت بشي به همين خاطر 1دست لباس ديگه هم برات گرفته بودم

ويه دليل ديگه هم ميخواستيم مهمونارو سورپرايز كنيم اول وآخر مراسم اون لباساتو پشوندم وتو مراسم اصلي شما لباس ملوانيتو پوشيدي(اينارو گفتم كه فكر نكني بقيه عكسا مال مراسم ديگه اي هست ما اينجا كلك زديم به شماشكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

عشق من

گل خندون من

واينجا آرتين خان شيطنتش گل كرده

اين چيه

د  اين يكي ديگه چيه

چگده بزرگه

دكي اين يكي چيه ديگه

ااين كه خرابه

وبالاخره خسته شدي

ديده خسته شدم

آويزقايقي

وشيطنت آخر شب

تاب تاب،تاب بازي-خدا قايقو نندازي

گلم من پيش بيني ميكردم كه ريخت وپاشم مازيادميشه چون حدودا20تا بچه قدونيم قد داشتيم به همين خاطر زير زمين خونه ماماني وبابايي مراسم وگرفتيم واينم 1صحنه كوچولو از....

اينجا چقدر برق ميزنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زهرا
26 تیر 91 14:26
مرسي خاله جون
مامان ماهان
26 تیر 91 16:39
دست مامانی و بابایی درد نکنه چه شیطونکی شده گل پسرمون خدا حفظش کنه
الهه مامان روشا جون
27 تیر 91 14:04
خوشگليه و1000تا دردسر
مامان ابوالفضل
31 تیر 91 13:15
مرسي خاله جون منظورت عروسيمه ديگه نه بوس بوس

رها مامان راستین
19 آذر 91 17:03
عکسای تولد آرتین ودیدم خیلی قشنگ بود مبارک باشه
فکرکنم آرتین علاقه زیادی به زیر میز رفتن داره

واقعا