آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

سلام به دریا

1391/1/15 14:55
نویسنده : مامان نسی
537 بازدید
اشتراک گذاری

                  

قشنگم بابارضا میگفت وقتی بچه بودتوی کارتونی دیده بود هرکی برای اولین باردریارو میدیده هرآرزویی داشته باشه برآورده میشه وبابارضا توبچگیاش همیشه افسوس میخورده که چرا دریارو برای اولین بار نیست که میبینی تا خدا آرزوهاشو برآورده کنه به همین خاطر اولین باری که باهم رفتیم لب ساحل من به جای شما آرزوهای شمارو تو گوش خوشگلت زمزمه کردم تا خدا اوناروبرآورده کنه

اینم عکس دیدار آرتین ودریا ٢٩اسفندصبح ساعت8

دریا

ساحل

آبتنی باکالسکه

آرتین وپرنیان در حال قایق سواری

پسرم ما جمعه ظهر رسیدیم انزلی وبعداز خوردن نهار وکمی استراحت دراومدیم بیرون وچون هوا کمی تاریک شده بود دیگه نتونستیم بریم لب ساحل واز نیمه های شبم هواسرد شد وتاصبح همچین برفی بارید که نگو و2روزهم هوا سرد بودبه همین خاطر دیدار شما بادریا چندروز به تعویق افتاد اینو نوشتم که فکرنکنی ماکوتاهی کردیم

         

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آوا
15 فروردین 91 15:03
ممنون خاله جون لطف داری

آوا
15 فروردین 91 15:04
ببخشيد حفظش كند
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
16 فروردین 91 9:19
همون قدرکه من عاشق عکس انداختنم بابا رضا مخالفه وتومسافرتم آرتین بغل من بود ودوربین دست بابا رضا که تعداد عکسای آرتین محدودترشده
مامان ماهان
17 فروردین 91 10:36
واااااااااااااااااااااای عکسها خیلی خوشگل شده دوست دارم بگیرمش حسابی بچلونمش