آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

اولین آزمایش

1390/8/29 15:14
نویسنده : مامان نسی
617 بازدید
اشتراک گذاری

 

   فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                       

 

قشنگم چند وقت پیش که شما هنوز نی نی بودی یعنی نزدیک ٤ماهگیت 

زیاد استفراغ میکردی به همین خاطر دکترت گفت که شاید عفونت داشته باشی به همین خاطر ١آزمایش کوچولو برات نوشت وخداروشکر که هیچ مشکلی نداشتی ومشکل از شیر من بود چون زمانی که غذاهایی که طبعشون سرد بود میخوردم شیر من سردی میکرد وباید بعدش حتما نبات داغ میخوردم که بهتر بشی 

مامانی اینم جواب اولین آزمایشت

آزمایش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 اسفند 90 16:34
ممنون خاله جون
مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 اسفند 90 16:35
عزیزم واقعا شرمندم چون توشرکت وب آرتینو آپ میکنم وقت کافی ندارم درک میکنی که
بوس بوس بوس
جبران میکنم
مامان آرتین (شازده کوچولو)
8 اسفند 90 11:35
نه بابا عزیزم خیلی خوشحالم که دوستایی مثل شما دارم ودر هر صورتی باهم هستیم
مامان ابوالفضل
8 اسفند 90 11:48
ای جونم نه بابا آز آرتینم راحت بود زیاد سختی نکشیدیم
مامان علی خوشتیپ
8 اسفند 90 14:42
ممنون خاله جون