آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

عید غدیر

1390/8/24 19:39
نویسنده : مامان نسی
572 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم ٢٤ آبان ماه عیدغدیر بود وعیدمامان مهینه چون سیده

به همین خاطر مااز صبح رفتیم خونه مامان مهین چون مهمون میاد اونجا

راستی عسلم امروزمارو عروسی دعوت کردن غروب من تنهایی رفتم عروسی وشماموندی خونه مامان مهین پیش بقیه درحالیکه من ساعت٥:٣٠ رفتم عروسی وساعت٦:٣٠ هم برگشتم وشماهم ساعت٦:١٥ ازخواب بیدارشده بودی وتااومدن من یکم شیرخورده بودی وبازی میکردی

عسلکم امشب برای اولین بار شما رفتی عروسی وخیلی خیلی آقابودی

ایشالا عروسی خودت پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

dp
12 آذر 90 23:47
با سلام . ضمن عرض تبریک بخاطر نوشته قشنگتون ، ملیسا خانم به بنده دستور دادند تا ، خدمت شما عرض کنم که منتظر حضور گرم شما تو وبلاگش هست . با تشکر