آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

سيسموني

1390/3/21 15:41
نویسنده : مامان نسی
692 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم ماماني تقريبا بعد از عيد مشغول خريد كردن براي شما پسريه چون شما اولين نوشون هستيخنده حسابي دارن حال ميكنن منم گه گاهي با ماماني ميرم خريد25 ارديبهشت من وماماني رفتيم براي شما تخت وكمد ديديم بعد27 هم رفتيم اونارو خريديم پسرم الهي قربونت بشم تختت آبيه كاغذ ديواري اتاق آرتينم اونم آبيه همراه با عكس حيووناي نانازي 11خردادهم رفته بودم دكتر واونجا تمام خريدامونو با ماماني وبابايي كرديم .پسر گلم ماماني گفته 18 خرداد سيسمونيتو مياره چون ماه رجبه تازه امشب شب ليله الرغائب هم هست الهي قربونت بشم كه تمام مراسمت توروزاي خاصه غروب 5شنبه ماماني وسايلاي شازده پسرمو آورد وتا ساعت 9طول كشيد تا ما اتاق آرتين جونو مرتب كرديم پسرم نميدوني چقدر با اتاقت حال ميكنم دلم خيلي خيلي برات تنگهناراحت دوست دارم زود زود بيايي توبغلم خندهديگه بابا رضاهم طاقت دوريتو نداره هر روز منتظره واون بيشتر از من مشتاق ديدنته.آخه شما هرروز بامن حرف ميزني با ماماني بازي ميكني اما بابا رضا اينارو نميدونه كه به همين خاطر خيلي خيلي حسودي ميكنهخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

faeqeh
21 خرداد 90 15:55
سلام ممنونم که بهمون سر زدی دوست دارم بیشتر با هم آشنا شیم چون تقریبا همسنم هستیم عکس اتاق آرتین جونو هم بزار ما هم کیف کنیم منم بعد از مهمونی احتمالا میزارممواظب خودتو پسری باش
مامان ابوالفضل
21 خرداد 90 18:01
سلام سلام سلام مبارکه آرتین جون ، معلومه که مامان و بابای خوش سلیقه ای داری امیدوارم به موقع بیای و از دیدن لوازم و اتاقت کلی خوشحال بشی
ساناز
23 خرداد 90 18:23
سلام عزيزم خوبي انشاله ارتين شما هم مثل ارتين ما سالم وسلامت بيد پيشت
مامان رها
24 خرداد 90 12:30
سلام عزیز دلم شرمنده من نشناختم ولی یه حدسایی میزنم چون فقط یکی از دوستام که اسمش نسیمه تو شمکش نی نی داره امیدوارم تو باشی امیدوارم آرتین جون زودی بیاد و با رهای من دوست بشه
مامان بهار
17 تیر 91 11:09
عزیزم مرسی که سر زدی بچه ها تنشون سالم باشه از نظر من ایناهاش مهم نیست آرتینم رو ببوس
لیلی
2 اسفند 91 14:46
مامان آرتین حس نوشته هات خیلی قشنگه منم الان یه نی نی تو دلم دارم که یه آقا پسر شلوغه اینجا که نوشتی بابا ها نمیتونن بازی کردن نی نی هامون با مارو حس کنن و حسودیشون میشه رو دارم احساس میکنم خیلی حس قشنگیه

خدا حافظش باشه وممنونم که به وب ما اومدین وخوشتون هم اومده مامانی آدرس وبتو نگذاشتی تا ما هم بیاییم پیشتون