آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

خبرخوش

1390/6/1 1:36
نویسنده : مامان نسی
344 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم الان ٣روزه که حاجاقاتو کماست وبه هوش نیومده وهمه ما دست به دعا شدیم که حاجاقازود سلامتیشو بدست بیاره

صبح دکتر به بابایی گفته بود که حاجاقا اصلا حالش خوب نیست شاید تا چند ساعت دیگه دستگاهرو جدا کنند گلم نمیدونی مامان تواین چند ساعت چی کشید ومثل اینکه شماهم فهمیده بودی مامانی دیگه مثل همیشه نیستم آخه شما امروز٤٢روزه ای ویه پا آقا شدی

تااینکه غروب مامانی زنگ زد وگفت حاجاقا به هوش اومده فرشته کوچولوی من نمیدونی مامان از خوشحالی چه حالی شده بود فقط شمارو محکم بغل کرده بودم ومدام میبوسیتمت وبعداز مدتی من وشما باهم رفتیم خونه مادرینا واکثرا همه اونجا بودن وبه شما حسابی خوش گذشت چون شما مدام بغل همه میرفتی وهمه میگفتن که این گل پسر خوش قدمه

حتی حاجاقا جونم بعداز اینکه اومد خونه هی میگه این پسر خوش قدمه

خدایا تورو به خاطر همه خوبیها دوست دارم وشکر میکنم بابت تمام محبت ها وشکر به خاطر اینکه ١فرشته کوچولوی ناز مامانی به من هدیه دادیقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رها
17 مهر 90 11:39
نسیم جون ما هم دورا دور برا سلامتی حاج آقا دعا میکردیم خیلی هم خوشحال شدیم که بهتر شدند.