آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

کمک به مامان نسی جونم

1391/12/22 11:27
نویسنده : مامان نسی
447 بازدید
اشتراک گذاری

                         

الان چند وقته مامان هی تو خونه داره کار میکنه این و میبره اونجا

اون میاره اینجا خلاصه خیلی تغییر دکوراسیون داده تازه منم دارم کمکش میکنم

هِِ ِِ  اون روزم تازه فاطمه خانم گفت آرتین خیلی آقاست واصلا بچه شلوغی هم نیست خجالتچون منم پا به پای فاطمه خانم داشتم کار میکردم هی دستمال براش میبردم هی اون میرفت بالای 4 پایه منم مینشستم کنارش که یهو نیوفتهنیشخند 

آخه نگرانش بودم بیوفته مدام مواظبش بودماسترس

تازه الان  7ساله مامانم آینه شمدون داره اما نمیدونست شمدوناش پیچیه واز هم باز میشه تازه من دیروز کشف کردم

پس به افتخار این کشف باحال منشکلکهای جالب  و متنوع آروین

راستی اون روز نمیدونم ازکجا به ذهنم رسید که با نمک وسائل وتمیز کنم خیلی بهتر تمیز میشه وحالا حالا ها گرد وخاک نمیشینه روش به همین خاطر منم دست به کار شدم تا مامانمو خوشحال کنم

و به همه پُز بده بگه این کارارو شازده پسرش ابداع کرده 

پس خسته نباشم

    ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤          ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ 

اگه دوست دارید یاد بگیرید بیایید تو ادامه مطلب اونجا عکساشو میزارم

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

نمیدونم فرشامونم تمیز میشه یا نه چون جمعه فاطمه خانم شامپو فرش کشید فکر کنم تِزم رو این جواب نده چون نمک وشوینده ها با هم یه نو واکنش شیمیایی انجام میدن که باعث میشه نمک خوب جذب فرش نشه باید یه فکر دیگه به فرشامون بکنممتفکر

من برم مامان وبابام دارن میــــــــــــــــــــــــــاننیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله پگاه
22 اسفند 91 11:43
نسیم جون هر کی این پست رو بخونه متوجه هوش فراون آرتین میشه واقعا جای تحسین داره که تونسته پیچ شمعدونهارو باز کنه و خالی کردن نمک تو جای شمع شمعدون ... خدانگهدارش باشه

ممنونم پگاه جون که با این دید به قضیه نگاه کردی خوشحالم از تعریف های نازت

رها مامان راستین
22 اسفند 91 16:57
چه بامزه این بجه ها وقت خونه تکونی جشن میگیرن چون خیلی بهشون خوش میگذره

آره واقعا

مریم مامان محمد مانی
22 اسفند 91 17:29
عزیزم
پسسسسسسسسسسسس حسابی خونه رو تکوندیییییییییییییییی
ما که هر روز خونمون تکونده میشه
خدایییییییییییییییییی هوش این بچه به کی رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:
به مامانش؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اِ لو رفتم نمیخواستم از خودم تعریف کنم اما دستم رو شد بچم هوشش به مامانش رفته D:
شقایق مامان آرشا
24 اسفند 91 13:45
ای جونم پسر فعال
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
24 اسفند 91 23:05
بسم الله.هر دم از این باغ بری میرسد/تازه تر از تازه تری میرسد.
یعنی شما تیرماهیا دختر و پسرتون نوبرید به خدا.اصلا مثل و مانند ندارید از آرومی و مودبی و سکوت


آره والا 11ماه یه طرف تیر ماه یه طرف ببین بچه های تیر ماهی چی میشن ماه تو ماه چه شود: