آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

خواب راحت

1391/12/14 13:35
نویسنده : مامان نسی
335 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com     niniweblog.com     niniweblog.com      niniweblog.com        niniweblog.com

هفته پیش رفته بودیم خونه ارشیا جون و شما اونقدر با ارشیا بازی کردی که نگو و ساعت١١:٣٠ بود که برگشتیم خونه وشما اونقدر خسته شده بودی که نگو و جلو درب اتاقت روی لاک پشتت خوابت بردساکت

 

 الهی من قربون این پسرم بشم که تو این ١٩ ماهه اولین باریه که خودش تنها خوابیدهنیشخند

         جوجه کوچولوی من

حالا من موندم چرا اسپری کفش و پاشنه کش رو گرفتی تو بغلت تا خوابت ببرهسوال

 آخه بعد از این که خوابت برد بردمت وگذاشتمت سر جات ولی هر کاری کردم پاشنه کش رو ندادی که ندادیآخ

 

niniweblog.com         niniweblog.com          niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
15 اسفند 91 0:35
وای پس باید گفت چه عجب.ببین روشا هم مثل خودت خیلی وقتا توپی چیزی باید دستش باشه تا خوابش ببره.

از دست این وروجکها
مامان سونیا
15 اسفند 91 8:40
ای جونم چه راحت خوابیده معلومه که حسابی خسته شده رویاهای خوب ببینی

آره همچین خسته بود شیرم نخورد که بخوابه

مامان آرتین (الهه)
15 اسفند 91 9:16
تورو خدا نگاش کن نسیم جون انگار بیهوش شده از خستگی الهی من قلبونت برم
خدا نکنه خاله جون

الينا گلينا
16 اسفند 91 8:19
معلومه حسابي آتيش سوزوندي كه جلوي در خوابت برده و گرنه شما فسقل ها تا بزرگتر ها را خواب نكنيد خوابتون نمي بره.

آره واقعا

شقایق مامان آرشا
16 اسفند 91 10:19
ای جونم.چه با حال.... خاله با اینا چه حسی داشتی؟

حس آرامش
قالب و تقویم کودکانه
16 اسفند 91 14:22
طراحی اختصاصی تقویم و گرافیک های کودکانه طرح هایی که جایی ندیدید شک نکنید بدون استفاده از تقویم های آماده طرح ها به صورت لایه باز نیز به فروش می رسند http://baby-graphic.blogfa.com
مامان پارسا
16 اسفند 91 18:21
آخی عزیزم انقدر راحت خوابیده که منم خوابم گرفت

وااااااااااااااااا

مامان شايان
16 اسفند 91 20:05
سلام ماماني خوش سليقه من تو پرسش ها باهاتون آشنا شدم از ايده پارسالتون كه گفتيد عكس آرتين جونو انداختيد رو لباسش خوشم اومد ماماني من تو وبتون حسابي چرخيدم اما اين لباس و نديدم ميخواستم ازتون بپرسم كه دقيقا چكار كرديد عكستون سياه سفيد بود يا رنگي ؟سايزش چي بود؟قيمتش چقدر درومد؟واي ببخشيد.چقدر سوال پرسيدم.ببخشيد آخه ميخوام واسه پسرم امسال همين كارو كنم
الی مامی آراد
17 اسفند 91 2:05
ای جونم کجا خوابیده یعنی منم میشه یه روزی ببینم آراد خودش خوابیده

آره چرا که نه
خاله پگاه
17 اسفند 91 13:49
الهی فدای پسر باهوشم بشم ، خیلی بانمک و دوست داشتنی هستی آترتین جون


ممنون خاله پگاه لطف داری

مامان رها
17 اسفند 91 16:45
ای جونم الهی فدات بشم عسلم امیدوارم خوابهای خوب ببینی

ممنمون خاله جون
مریم
18 اسفند 91 23:10
عزیزم چقدر خسته بودی نازیییی دوستت دارم بوسسسسسسسسسسسسس
سمیه مامان پارسا
21 اسفند 91 7:32
ای جوووووووووووووووووووووووووونم عزیز دل خاله. من اگه اونجا بودم که تو خواب میخوردمت. عاشق این رفتار بچه هام.یه عالمه بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس آرتین جون دلم برات تنگ شده بود

وای ممنون خاله جون منم شما ودوست جونمو خیلی خیلی دوست دارم*:
سمیه مامان پارسا
21 اسفند 91 10:19
نسیم جون بیکار شدی سرت خلوت شد توضیح میدی چرا تو خاطرات پارسا مینویسم ویرایش میکنم ثبت نمیکنه و can notمیزنه؟؟ بعد عن بگو چطوری دد و مینویسی حرکات بالای د رو میذاری؟؟