آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

اولین پرس غذا

1391/10/12 15:05
نویسنده : مامان نسی
426 بازدید
اشتراک گذاری

   73.gif

عزیز دلم دیشب همه ما مهمون مامانی بودیم ومامانی به خاطر کریسمسشکلکهای جالب آروین

               برای شام مارو برد بیرون به صرف کباب  شکلکهای جالب آرویــــــــن

که موقع سرو غذا به جای 7پرس 8پرس غذا آوردن

الهی من قربون این پسرم بشم که برای خودش مردی شده

 وبراش غذا سفارش میدن،

گلم،من اول بادیدن غذای شما خیلی خیلی خوشحال شدم و

خوشحالی دوم این بود که شما 95%یک دونه کباب کوبیده رو خوردیشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  دیگه اون لحظه من احساس میکردم که خوشبخت ترین آدم روی زمین هستم آخه شما چند روزی بود که درست حسابی غذا هم نخورده بودی وحسابی هم خوشت اومده بود

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

دردونه من بیشتر از من مامانی وبابایی خوشحال بودن ومدام قربون صدقه شما میرفتن

نوش جونت گلم

مامانی من از بس خوشحال بودم یادم رفت عکس بندازم ایشالا این دفعه

 

  

راستی گلم سال جدید میلادیت سال ٢٠١٣مبارکت باشه

  شکلکهای جالب آروین             شکلکهای جالب آروین             شکلکهای جالب آروین

  شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مریم مامان محمد مانی
12 دی 91 13:50
نوش جونت خاله
سال نو میلادی هم مبارک عزیزم
نسیم جون حالا فهمیدی بچم چرا چند روز غذا خوب نمی خورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پسرم دلش کباب می خواسته.
حالا از این پس هفته ایی یکبار دست تو جیب مبارک کنید تا بیشتر حالش را ببرید

حتما
اما مریم جون بچم عداش زیاده 1بار یه چیزو میخوره بعد دوباره ناز نازی میشه و سمتشم نمیره

مامان علی خوشتیپ
13 دی 91 9:16
آی قربون کباب خور خوشتیپمون برم شروع سال میلادی جدید مبارک
مامان ابوالفضل
13 دی 91 16:30
سلام سلام سلام عزیز دلم سال 2013 مبارک مبارک مبارکه مبارک
مامان آرتین (الهه)
13 دی 91 18:22
الهی قربونت برم خاله جون.منم خیلی خوشحال شدم که غذاتو خوردیدوست دارمممممم
رها مامان راستین
13 دی 91 20:31
نوش جونت عزیزم من که خیلی به غذا خوردن راستین وقت میزارم میدونم چه حس خوبی داشتی وقتی آرتین غذا خورده
سال نو میلادی هم مبارک عزیزم

ممنون

♥ الهه مامان روشا جون♥
14 دی 91 14:50
نوش جونت عزیز دلم.
سال نوی میلادیتونم مبارکککککککک
نسیم جون دیدی چه حس خوبیه وقتی این عروسکا یه کمی بفهمی نفهمی غذا میخورن؟؟؟

آره والا غذا خوردن این فسقلیها هم پروسه ای شده برای ماها


الينا گلينا
16 دی 91 9:47
تبريك مي گم نسيم جون كه آرتين غذاشو به اين خوبي خورده و ثابت كرده كه بعد از اين حتما بايد بهش غذاي جدا سفارش بديد.نوش جونش
مامان سونیا
16 دی 91 9:50
نوش جونت عزیزم گوشت بشه به تنت خدا رو شکر که بهت خوش گذشته مامانی همه بچه ها اینطوری هستند دورو برشون که شلوغ بشه بهشون خوش میگذره غذا هم بیشتر میخورند
سال 2013 هم بر شما مبارک انشاالله که سال خوبی برای همه مردم دنیا باشه

ممنونم

الی مامان آراد
21 دی 91 2:35
نوش جونت عزیزم گوش بشه بچسبه به جونت
پگاه مامان آرشیدا
28 دی 91 0:50
نوش جونت آرتینی ، چه قدر هم غذا به مامان مهربونت چسبیده که این همه خوب غذا خوردی
و آفرین به مامان نسرین مهربونت که این همه خوش فکر هستند.