آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

خاطرات اردیبهشت ماه

1391/2/25 13:59
نویسنده : مامان نسی
510 بازدید
اشتراک گذاری

                               http://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.com

گلم اردیبهشت ماه یکی از ماههای خوب خداست چون مناسبتهای زیادی ما تواین ماه داریم به همین خاطر همشونو یکجا برت مینویسم

        شکلکهای جالب آروین    شکلکهای جالب آروین    شکلکهای جالب آروین

                                 

اولین مناسبت:

٧اردیبهشت تولد بابایی بود واون شب همه خونه ما بودن وتوخونه ما به بابایی تولد گرفتیم( بابا جونم تولدت مبارک)

تولد بابايي

آرتين بغل بابايي وپرنيان بغل بابا غلام

     

دومين مناسبت:

10ارديبهشت تولد دايي ميثم بود وما شام اونجا دعوت بوديم وشما براي دايي جون يه صندل مشكي مردونه گرفته بودي(دايي جونم وداداش گلم تولدت مبارك)

    

سومين وچهارمين مناسبت:

12ارديبهشت تولد بابا غلام بود ومااون شب خونه بابا غلام بوديم (بابا غلام تولدت مبارك)

وهم روز معلم كه فقط دايي ميثم معلمه وما جشن دايي جون و با تولدش با هم گرفته بوديم (دايي جونم روزت مبارك)

     stars

پنجمين مناسبت:

15 ارديبهشت سالگرد عقد مامان وباباست گلم كه روز خيلي خيلي خوب وعزيزيه برايمون

شيرينيه زندگيم 7سال پيش نميدونست كه آيا انتخاب درستي كردم يا نه اما امسال كه 7امين سالگرد عقدمونو جشن ميگرفتيم از اينكه بابارضا رو در كنارم دارم واقعا خوشحال بودم وهستم(بابارضا دوست دارم)

      شکلکهای جالب و متنوع آروین

ششمين مناسبت:

تولد بهترين كس تو دنيا تولد ماماني كه عاشقانه من وآرتين دوستش داريم.(مامان جونم تولدت مبارك ) راستي امشبم بابايي به مناسبت تولد ماماني مارو شام برد بيرون بابايي دوست داريم

     شکلکهای جالب و متنوع آروین

هفتمين مناسبت:

بهترين وباحال ترين مناسب يعني روز زن وروز مادر

گلم امسال اولین سالیه که من واقعا روز مادرو جشن گرفتم آخه من مامان یه فرشته کوچولوی نازوملوس خشگلمdeborah.mihanblog.com

عزیز دلم بهترین هدیه من شماهستی که خدابه من داده تا بتونم کلمه زیبای مامان و از دهان توبشنوم 

                                       

  (( قند )) خون مادر بالاست .
دلش اما هميشه (( شور )) مي زند براي ما ؛
اشک‌هاي مادر , مرواريد شده است در صدف چشمانش ؛
دکترها اسمش را گذاشته‌اند آب مرواريد!
حرف‌ها دارد چشمان مادر ؛ گويي زيرنويس فارسي دارد!
دستانش را نوازش مي کنم ؛ داستاني دارد دستانش .

 مادر
تنها کسيست که ميتوان "دوستت دارم"‌هايش رااا باور کرد
حتي اگر نگويد...

 

اگر 4 تکه نان  خيلي خوشمزه وجود داشته باشد و شما 5 نفر باشيد
کسي که اصلا از مزه آن نان خوشش نمي آيد (( مادر )) است

               

هشتمین مناسبت:

تولد عمو حسن(شوهر عمه )که چندروزدیگه تولدشه پس عمو (حسن تولدت مبارک)-راستی ٢٩ سالگرد عقد عمه یاسی وعمو حسنم هست 

        

یه مناسبت دیگه:

٢اردیبهشت تولد عمو اسی بود(عموی بابارضا) به همین خاطر مابرای سورپرایزش همه رو(عمه های بابارضا وبچه هاشون) دعوت کردیم وبرای عموجشن گرفتیم وعمو اسی خیلی خیلی خوشحال شد (عمو اسی تولدت مبارک){راستی عمو اسی هنوز ازدواج نکرده}

      شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رها
24 اردیبهشت 91 16:27
مرسي عزيزم روز شماهم مبارك باشه
مامان روشا
24 اردیبهشت 91 17:16
پرباروپرخرج
الينا گلينا
25 اردیبهشت 91 13:56
ممنون خاله فاطمه
مامان ابوالفضل
25 اردیبهشت 91 16:00
ممنون