آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

سورپرایز

1390/12/20 15:20
نویسنده : مامان نسی
435 بازدید
اشتراک گذاری

 

         

قشنگم چهارشنبه ١٧اسفند تولد من بود وبابارضا صبح به من تبریک گفت اما  از کادوniniweblog.comو کیک  شکلکهای  جالب و متنوع آروین خبری نبود

خوب منم که احساسی خیلی خورد تو ذوقم اما چیزی نگفتم

چهارشنبه شدپنجشنبه اماخبری نشد تا جمعه

جمعه دیگه نتونستم جلوی خودمو بگیرم ویه کوچولو از بابارضا گلایه کردم اما بابارضا به شوخی گرفتniniweblog.com

وگفت انشاا.. سال بعد منونمیگیniniweblog.comniniweblog.com

 

بابارضا هم به خاطر اینکه دل منو بدست بیاره گفت نهار بریم بیرون منم قبول کردم

ساعت ١بود که آماده شدیم بریم اما بابارضا یکم مشکوک میزد تااینکه رسیدیم غذاخوری وااااااااااااااااااااااniniweblog.com

چه خبر بود بابا رضا مهمون دعوت کرده بود(23نفر) اونم به خاطر من منو نمیگی نمیدونی چه حالی پیداکرده بودم

 هم خوشحال بودمniniweblog.com

و هم ازاینکه درمورد بابارضا زود قضاوت کرده بودم عذاب وجدان داشتمniniweblog.com

 

اما گلم فکرکنم شماهم توجریان بودی چون همچین منو مشغول کرده بودی که اصلا فکر نمیکردم بابا رضا نقشه ای کشیده

بابارضا وآرتین گلم دوستون دارمniniweblog.com

راستی گلم بهترین هدیه رو شمابه من دادی واونم این بود که چهارشنبه حدود ساعت ٧شما شروع کردی به ٤دست وپا رفتن گلم دوستت دارمniniweblog.com

روز جشن

کادوی آرتین

دسته گل آرتین به مامانی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان رها
21 اسفند 90 10:54
عزیزم حال کردم چه حال کردنی
الينا گلينا
22 اسفند 90 10:03
حسابی حال کردم
مامان محمد مانی
22 اسفند 90 10:58
ممنون عزیزم
خابه زينب
22 اسفند 90 15:03
واي فدات بشم كه چقدر ناز مي خنده
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 اسفند 90 9:28
ممنون لطف داری
مامان ماهان
7 فروردین 91 9:16
ممنون