آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

شیطنت های آرتین

1390/9/21 1:01
نویسنده : مامان نسی
532 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان قشنگ مامان دیروز ١٥١روزه شده(1390/09/20=151)

پسرم شما دیروز غروب مثل همیشه نبودی،

تا جمعه شب همه میگفتن که شما یا به بابا رضا ومیثاق شبیهی از شلوغییییییییییییییییییییییییییییییییییniniweblog.com

یا مثل علیدادومیثم خیلیییییییییییییییییییی آرومیniniweblog.com

وهمه مطمئن بودن که شما بچه آرومی هستیniniweblog.com

ولی دیشب نمیدونید که چه کارایی میکرد این کوچک مرد خونه ما

اونقدر داد میزدکه من گفتم الان همسایه ها میان ببینن خونه ما چه خبره

وفقط دلت میخواست با مابازی کنی اول دادمیزدی درحدتیم ملی بعدشم با صدای بلند میخندیدیniniweblog.com

که دل بابا رضا رو برده بودی

ومدام میگفتی که پیشت باشیم وبا هم بازی کنیم راستی یکی از بازیاتم این بود که موهای منو میکشیدی همچین که لای انگشتات کوچولوت چندتارموی من دیده میشد

بالاخره شب ساعت ١١به زور شیر تونستم بخوابونمت ولی موقع شیر خوردنم داشتی با بابایی بازی میکردی ولی یهو از خستگی مثل فرشته ها خوابیدیniniweblog.com

قشنگم دیشب هم ازت فیلم گرفتیم هم صداتو ضبط کردیم که بعدهاببینی چی بودی وچی شدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه
21 آذر 90 1:21
آخی چه نازه آرتین کوچولو. خدا نگرش داره واستون. منم یه دخملی تو راه دارم. دعا کنید سالم و صالح باشه.
سید امیرعباس بابا
23 آذر 90 13:12
سلام دوست جونم بدو بیا وبلاگم یه مسابقه راه انداختم توش شرکت کن جایزه هم داره البته شاید کم باشه ولی برا شیرینی مسابقه هستش ایشالا که شرکت کنی منتظرتم دوستت دارم سید امیر عباس بابا