آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

نگرانی

1390/7/12 8:37
نویسنده : مامان نسی
575 بازدید
اشتراک گذاری

گلم چندوقتی بودکه همه میگفتن که باید شمارو ختنه کنیم وبابارضا میگفت فعلا زوده بعداز 3ماهگی دیگه یواش یواش شما داری 3ماهه میشی

عسلم شما روز تولد حضرت علی اکبر بدنیا اومدی-مراسم اسم گذاریت تولد امام زمان بود به همین خاطر قرار شده فردا تولد امام رضا شما مسلمون بشی یعنی ختنه بشی

عزیزم چندروزه که مدام استرس دارم ونمیدونم چی کار کنم آخه طاقت گریه هاتو ندارم 

عمه یاسمن میگه که من همراه شما نیام مطب دکتر بیرون تو خیابون بمونم هر وقت کاردکتر تموم شد بیام وشماروآروم کنم

عسلم شماامروزم همچین سرحالی که نگو من سرحالیتو میبینم بیشتر ناراحت میشم ناراحت

قربونت بشم من که قراره چند روزی اذیت بشی ولی اینو بدون که مامانی خیلی خیلی دوست داره  الان ساعت 3صبح اصلا خواب به چشام نیومده ونگراننگران فردام که چی میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رها
17 مهر 90 11:29
سلام نسیم جون نگران نباش عزیزم الهی به سلامتی برید و برگردین و آرتین کوچولو زیاد اذیت نشه