آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

پسرک مستقل من

1393/12/17 8:58
نویسنده : مامان نسی
489 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

ناردونه مامان ،امروز یکی از بهترین روزهای زندگی منه مثل سالهای گذشته

آخه امروز تولدمهمحبت اما خدارو چندین مرتبه شاکرم که تو این روز اتفاقات زیبایی برای من رخ میدهبغل

که مهمترین وخاص ترین چیز امسال برای من

مستقل شدن جوجه کوچولومه

 امروز قراره جیگر طلای من با دوستهای مهدش بره آتلیهبوس

وااااااااااااااااااای خدای من باورش برام سخته

اما انگار این پسرک کوچولوی من داره یواش یواش واسه خودش مردی میشی

خداجونم ممنون بابت این نعمت زیبایت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.