آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

قدم های آهسته بهار 94

1393/12/27 16:46
نویسنده : مامان نسی
438 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم درحالی برات مینویسم که فقط 2 روز مونده به  شکوفا شدن چهارمین بهار زندگیت .

پاره تنم فکر کنم این آخرین پست سال 93 باشه که برات مینویسم

گل پسرم  سال نو رو، نوید بخش افکار نو

کردار نو وتصمیم های نو برای آینده زیبایت دارم

محبت   محبت   محبت   محبت   محبت   محبت    محبت   محبت   محبت   محبت

رنگ سفید دلم .

برام عزیزترین بودی و هستی .

تو همونی هستی که تموم سلولهای بدنم زندگی رو از نفس تو میگیرن .

تو همون قلبی هستی که میگن میتپه !

تو همون صداقت واژه های کتاب مصدقی .

تو همون نقش نقش گلهای ابریشمی دستباف تبریزی .

تو همون افسانه ای هستی که جات فقط تو قصه هاست .

به تو میبالم .

به غرورت ..به جزمت ٬ به حرمت صداقت پاک کلامت  .

به اون همه عاطفه ت .

خدایا کجای دنیا کاری کردم که این نعمت شد نصیبم .

بگو خدا ؟

بگو تا ۱۰۰ برابر اون کار رو بکنم برای بیمه کردن معجزه ی دلم .

برای تشکر لمس ثانیه به ثانیه بودن وجود پسرم ....بگو چجوری ازت ممنون باشم ؟

گل تو گل

پسندها (2)

نظرات (1)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
❤مامان سونیا❤
8 فروردین 94 8:56
بوی جان می آید اینک از نفس های بهار دستهای پر گل اند این شاخه ها ، بهر نثار با پیام دلکش ” نوروزتان پیروز باد ” با سرود تازه ” هر روزتان نوروز باد ” شهر سرشار است از لبخند ، از گل ، از امید تا جهان باقی است این آئین جهان افروز باد . . . سال نو مبارک سال خوبی داشته باشید