آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

پسر هميشه 1من

1393/5/6 14:22
نویسنده : مامان نسی
510 بازدید
اشتراک گذاری
                                                                                                                             

محبتپسركم به چشمي اعتماد كن كه به جاي صورت به سيرت تو مينگرد...محبت

محبتنازگلم به دلي دل بسپار كه بسيار جاي خالي برايت داشته باشد......محبت

 

 بوسبرگ گلم شايد از اين همه عدد1 تعجب بكنيسوال

اما اين اعداد يه نشونه خوبي براي من داره

آخه شيرمرد من امروز 06/05/1395 شده 

چشمکپسرك ناز1111 روزه من،تولدت مباركچشمک

محبتآنچه خداوند ميدهد پاياني ندارد و آنچه آدمي ميدهد دوامي ندارد

"زندگيت پر از داده هاي خداوندي"محبت

جشنپسرگلم عيدت مباركجشن

بغلآخ جون فردا عيد فطره وما 11 روز باهم هستيم وااااااااااي چه روزهاي شادي  رو ميتونيم تو اين روزهاي گرم تابستوني تجربه بكنيمبغل

 
پسندها (2)

نظرات (4)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامان فرنيا
15 مرداد 93 10:02
عزيزم چندبار امدم واست كامنت بگذارم اما نميدونم اين ني ني وبلاگ چي شده بود كه مشكل داشت اما امروز بلاخره تونستم بيام خدارو شكر
مامان فرنيا
15 مرداد 93 10:04
چه بامزه من 1000روزگي فرنيا را يادم بود اما 1111روزگي خيلي جالبه واقعا پسر يك يك است هزار ساله بشي عزيزم ممنون خاله جون مهربون
ماماني
27 مرداد 93 22:50
گلم تو خصوصی گذاشته بودم که!!!!!!!!!!!!!!!!!! بازم تو خصوصی میگذارم چکش کن
ماماني
27 مرداد 93 22:52
منم رمززززززززز