آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

عزیزای من روزتان مبارک

1392/3/3 8:00
نویسنده : مامان نسی
451 بازدید
اشتراک گذاری

    

ای تمام زندگی و هستی ام،آرتینم عشق را با تو تجربه كردم و بدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد. بهترینم،  برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می كنم.

پسرمحبوبم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست، این را به آسمان بگو. تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی .


پنجره را باز میکنم ،  طلوع را میبینم و غروب را فراموش میکنم . . .
از اینکه در قلبم هستی و عشق منی افتخار میکنم . . .
                    

 

  

 

 

 

مه روی من،پسر نازم،شیر مردم

روزت مبارکچشمک

برای بهترین بابای دنیا

مهربان ترین بابای دنیا

صادقانه دوستت داریم و هزاران شاخه گل شقایق تقدیمت می كنیم.

عشقای من

همسر مهربانم

 

 

بگذار یک بار دیگر بگویم :

 مرد همیشه محبوب من چقدر “ دوستت دارم ”
در تنگاتنگ آغوش امن “ تو ” چه لذتی از زن بودنم می برم !


قلبعزیزان من روزتان مبارکقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

امیر مهدی و عمی
3 خرداد 92 12:04
رحمت حق آمدو قلب دوعالم منجلي شد سيزده ماه رجب ميلاد مولايم علي شد فلك پروانه اش - ملك ديوانه اش سلاطين سائل - در كاشانه اش
مامان پارسا
4 خرداد 92 2:16
روزتون مبارک باشه .
تقدیم به آرتین خان و آقای پدر


ممنون خاله مهربون
مامان پارسا
4 خرداد 92 2:17
نسیم جون آرتین کپی برابر با اصل پدرشه . خیلی جالبه


واقعا،همه همین رو میگن
پگاه مامان آرتین
4 خرداد 92 9:55
بابای مهربون روزت مبارک.مردکوچولو روزشماهم مبارک.ببوسششششششششش


ممنون خاله پگاه جون
مامان آرتین (الهه)
4 خرداد 92 9:58
سلام آرتین خان. خیییییییییییییییلی شبیه بابات هستی
روزتون مبارککککک

مرسی خاله جون
الينا گلينا
4 خرداد 92 11:21
بزرگ مرد كوچك روزت مبارك


ممنون خاله جون