آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

عید غدیر

1391/8/16 14:18
نویسنده : مامان نسی
411 بازدید
اشتراک گذاری

                                

دردونه مامان شنبه ١٣آبان ماه عید غدیر بود وعید مامان مهین چون مامان جون سیده پس

           مامان مهین روزت مبارک

 

شیرینم ماشب عید رفتیم خونه فریبا خاله اینها چون عمو مجتبی ومحمد رضا وفرناز جون سید هستند وشما اونجا اونقدر شیطونیشکلکهای مژی جوووووون کردی که نگو وهمه داشتند به کارهای شما میخندیدن وقربون صدقه ات میرفتن وشب چون خسته شدی بود راحت خوابیدی

وصبح هم ساعت ٩:٣٠بیدار شدی واز شانس ما بابا رضا اون روز باید میرفت سرکار  وما تنها بودیم وچون شما حسابی شیطون شدی

قرار بود من دیر برم خونه مامان مهین وساعت١١:٣٠ ما هم رفتیم خونه مامان مهین وشما با دیدن مهمونها نمیدونستی چی کار کنی وبا پرنیان سنگ تمام گذاشتید

وظهر بعد از خوردن نهار،هم ما وهم عمه یاسی اومدیم خونه تا شما وروجکهارو بخوابونیم

 وغروب دوباره برگشتیم ودوباره همین آش وهمین کاسه    glossy smiley blue shocked  

تازه بعد از ظهر هم رفتیم خونه خاله ماهرخ وخاله سیمین بهتره که نگم اونجا با پرنیان که چه کارهایی کردین چون قیافه من فقط این جوری بود

شب دیگه من از دست شما نمیدونستم باید چی کار کنمشکلکهای مژی جوووووون

 هم از دست شیطنتهات کلافه شده بودم وهم از دست غذا نخوردنت  شکلکهای مژی جوووووونg

  خوب چیکار کنم بچم از شیطنت وقت غذا خوردن نداره   glossy smiley blue toothy smile

                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامان محمد مانی
16 آبان 91 17:01
دست رو دلم نذار که خونه
این پسر منم هر وقت مهمون داریم و مهمونی میریم غذا خوردنش تعطیله............... تازه من مجبورم دکوراسیون خونه مردمم عوضکنم

اِ مریم جون منم همین طور