آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

واکسن یکسالگی

1391/4/31 13:55
نویسنده : مامان نسی
620 بازدید
اشتراک گذاری

 

      ziba       ziba          ziba             ziba

گلم ٢٢چون جشن تولدت بود به همین خاطر با ١هفته تاخیر بردیمت درمانگاه برای زدن واکسن وشما این بار هم مثل یک مرد خیلی کوچولو اخ واوخ کردیزیبا

 وتا شب هم اصلا مامانی رواذیت نکردی اما فکرکنم تو اون واکسنه یکم اکس قاطی کرده بودن چون تا شب شمارو نمیتونستیم جمع وجورت کنیم وفقط داشتی شیطونی میکردیزیبازیبا

 اما بگم از احوال خودم

تودرمانگاه به اون خانم دکتر مهربون گفتم که چه جوری میتونم واکسن کزاز بزنم آخه ١٠سال واکسن رد شده ومنم با خودم میگفتم میگه برو پیش فلان دکتر یا باید فلانی تائید کنه و.......که بعد از واکسن شما ،خانم دکتر گفت اگه آماده ای واکسن وبزنم دنیای زیبا

منو نمیگی یکم ترسیدم اما پیش بابا رضا وشما نخواستم خودمو کوچیک کنم وسریع آستینمو زدم بالا ودیگه نپرس گلم که چی شدزیبا

 چون از بازوم درد شروع شد تا نوک انگشتام وتا شبم ادامه داشت

دنیای زیباعجب مامانی داری، مامانم مامانی قدیمziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمد مانی
31 تیر 91 14:02
خودم فكر كنم يه پارچه آقا شدم اما از مامانم نپرسيا باشه خاله جون

اریا و آنیتا
31 تیر 91 14:10
دكتر زنجانم به من گفت تو حاملگي بزنم اما دكتر تهرانم گفت نزنم ومنم نزدم والان زدم اما خيلي درد داشت
الهه مامان روشا جون
1 مرداد 91 15:13
الهه جون به خدا دست درد،داشتم چي شما فكر كردي من خودمو واسه مامان شوشو وبابارضا لوسيده بودم واااا اصلا مارو چه به اين حركات آخ دستم باز درد كرد
الهه مامان روشا جون
1 مرداد 91 15:15
نسیم جون من فکر میکردم مال ما اکس داشته نمیدونستم کلا واکسنا شادی آور شده.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 مرداد 91 11:08
چه پسر شجاعی.