آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

آرتینی تو11 ماهگی

1391/4/7 15:15
نویسنده : مامان نسی
524 بازدید
اشتراک گذاری

 

                              

پسرزیباروی من بزرگ میشوی اما برای من همیشه کوچک خواهی ماند چون من اینگونه دوست دارم

این روزها کارهای شیرینت وحرفهای دلنشینت ناب وزودگذرند

همه وهمه میروند وثبت میشوند در عمق قلب وجان من

دلم میگیرد از گذر شتابان ثانیه ها

 عزیز دلم این روزها همچین ناز وبامزه شدی که نگو

مینویسم خاطراتتو تا فراموش نکنم این لحظه های زیبارو

              

همچین زبل شدی که نگو دیگه خیلی راحت ،مثل آب خوردن ازهمه جا وهمه کس میگیری وبلند میشی ویه طرفه راه میری Rabbit 3 smiley 117اما هنوز جرات تنها راه رفتنو نداری نمیدونم میترسی یا اینکه پسمل ما تنبل شده همچین بامزه تنبل شدی که نگو الانم گیر دادی به بیا بیا وبا دستای نازو کوچولوت به همه کس وهمه چیز میگی بیا مثلا اون روز ١لحظه چشمت افتاد به بابایی وخیلی ناز به بابایی بیا بیا میکردی که نگو که بابایی اومد طرف شما تا اینکه شما بری سمت بابایی وهر از گاهی به تلویزیون وکنترل وتلفن میگی بیابیا

(همیشه هم تنبل نیستی در روز اونقدر چهاردست وپا میری که مونده زانوهای شلوارت ساییده بشه)  

            

از آب وچیزهای خیس اصلا خوشت نمیاد خدانکنه یهو دستت خیس بشه ویا خدا نکنه یه تیکه از غذاهای آبکی ونون خیس از دهنت بریزه رو دستات  اونقدر دستتو به زمین میمالی که  خشک بشه اون وقت روز از نو روزی از نو در شلوغ کاری big-animated Smiley

             

ازاتاق مرتب اصلا خوشت نمیاد خدانکنه من اسباب بازیاتو جمع کنم همچین عصبانی میایی همشونو میریزی زمین وبعد خوشحال وخندان به کارات میرسی big-animated Smileyواز کارهای جدیدتم کشف خانه از زوایای مختلفه

دیگه کابینت ولباسشویی وجاکفشی وجاروزنامه ای برات جذاب نیست فقط کشوی مدارک بابارضا رو هدف قرارمیدی ودر سیم ثانیه شناسنامه،دفترچه،مدارک و....همه پخش اتاق میشه ولی خدارو شکر تا الان هیچ کدوم پاره نشده ولی خدانکنه که یه روزی این اتفاق بیفته که اون موقع واااااااااااااااااویلاست

تازه عاشق فریزرم هستی خدانکنه پیش شما درب فریزر باز بشه مگه شما دست برمیداری از شیطنت اونقدر با درب کشوهای فریزر بازی میکنی تا اون دستهای خوشگلت یخ یخ میشه وبا جیغ وداد وگریه شمارو از اونجا دور میکنیم

             

 تازگیها عاشق تونل شدی چون از یه طرف میز میری تو از اون طرف مبل میایی بیرون وهراز گاهی اون وسطا گیر میکنی وبا آرامش خودتو مچاله میکنی تا راه برات باز بشه که میشه واگه نشد داد میزنی تابریم کمکت وهمینکه میایی بیرون دوباره همون مسیرو میری

 از قدیم میگن جوینده یابندست اون قدر اون مسیرو میری تا راه برات باز شه

             

یه چیز باحال دیگه اینکه دوست نداری زمانیکه نشستی جلوت کثیف باشه مثلا خدا نکنه که بیسکویت بخوری وخورده هاش بریزه زمین اونقدر بادستات اونارو به طرفین پخش میکنی که از روزگارم محو میشن چه برسه از روی فرش وزیرانداز

              

فکر کنم حروف الف با وشعر وقصه خیلی زیادی بلدی وبلند بلند هم میخونی ولی حیف که به زبون خودت میگی وما هیچی نمیفهمیم

الهی من قربون اون فکت بشم که ٢٤ ساعته در حالت تکون خردنهRabbit 3 smiley 068 ومدت زمان خیلی کمی بهش استراحت میدی اونم موقع خوابه چون قبل از خوابیدنم اون قدر بلند بلند برای خودت شعر وقصه میگی که همه رو کلافه میکنی

               

تازگیهاهم باخوابیدن مشکل پیدا کردی واونقدر باخوابیدن میجنگی که آخر سر بیهوش میشی طوریکه شبا فقط ١بار برای شیر بیدار میشی گلم

              

چند وقتی بود که شبا راحت نمیخوابیدی و زود زود از خواب بیدار میشدی وبیدارشدن همان ونشستن همان وخیلی بامزه با چشمهای نیمه بسته به همه جا نگاه میکردی تااینکه میومدی پیش منSmiley baby mother وبعد ازآن شما راحت وما ناراحت میخوابیدیم چون اون قدر مارو هل میدادی تا جات بزرگ بشه تا حالشو ببری

به همین خاطر چند شبه، دیگه شمارو تو گهوارت نمیذارم وجاتو زمین انداختم واونجا حسابی بهت خوش میگذره چون هم راحت غلت میزنی وهم راحت دمر میخوابی

(گلم دلم رضا نمیده که شباببرمت تو اتاقت وبگذارمت رو تختت تا راحت بخوابی ولی یه کوچولوکه بزرگ شدی حتما این کارو میکنم)

               

عمرم اونقدر خاطرات زیادوبامزه است که نمیتونم همشو یکجا برات بنویسم ولی این کارها وشیطنتهای شما تمومی نداره و ادامه دارد

          

آرتینم شنهای ساعت شنی دیگه داره به دونه های آخرش میرسه یعنی به تولد شازده پسر چیزی نمونده

عزیزم عمرم جونم نفسمValentine smiley 065 دوست داشت ،دارم ،وخواهم داشت، تاروزیکه جان در بدن دارمValentine smiley 119

                        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الينا گلينا
6 تیر 91 15:20
آفرين به اين شازده كوچولو
الهه مامان روشا جون
6 تیر 91 15:57
نسیم جون اول رو آدرسی که دادم کیلیک کن بعد یه وبلاگ باز میشه که کلا دو تا پست داره اولی توضیحه بعدی عکسه .قسمت نظرات پست عکس دار اگه دوست داشتی به روشا گلی رای بده.
مامان رها
6 تیر 91 16:39
سلام نسیم جونم آره عزیزم فهمیدم یکی همین نزدیکی این تم رو انتخاب کرده چون هر جا میرفتم میگفتن یکی قبل از من هم اومده تونستی عکسها رو برام ایمیل کن راستی تم فعلا سکرته و هیچکی جز خانواده خودم خبر نداره فکر کنم سورپریز جالبی بشه نه ؟ عزیزم کارهای این پسمل تو من رو دیوونه میکنه قربونش برم وقتی تو تونل گیر کرد از طرف من بچلونش
مامان ماهان
7 تیر 91 15:24
قربونش برم من چه کارای ناززززززززززززززززی یاد گرفته آرتین جون دوست دارم هواررررررررررررررررررررررررتا مامانی براش اسپند دود کن
مامان پارسا
7 تیر 91 16:00
سلام پسرتون خيلي نازه از طرف من ببوسيدش. با افتخار لينكتون كردم اگه دوست داشتيد لينكمون كنيد.
الهه مامان روشا جون
8 تیر 91 23:35
وای قربونت برم که انقدرر کارای بامزه میکنی. نسیم جون برو خصوصی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
10 تیر 91 18:35
لطف داري خاله جون

مامان فلفلی
14 تیر 91 11:03
اخ جوووووووووووووووووون
بازم آرتين