آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

آرتین درایام عید

1391/1/21 9:50
نویسنده : مامان نسی
806 بازدید
اشتراک گذاری

 

    گوگوجی مامان تواین ایام تعطیل همچین بازیگوش شده که نگو

اینم عکسایی از شیطنتت

عاشق این نگاهتم

 

 زبل خان مامان

 

الهی من قربون این خندهات بشم

نانازمامان شمادیگه واقعا زبل خان شدی(زبل خان اینجا زبل خان آنجا)

از9فروردین ماهم یادگرفتی از سکوی آشپزخونه بیایی بالا ولی میترسی بری پایین وماروصدامیزنی تابیاریمت پایین وهمین که میاریمت پایین دوباره میری بالا

الهی من قربون این بازی کردنت بشمشکلکهای جالب آروین

 

پسرم عاشق روزنامست

خودکاربدین سودوکو حل کنم

آرتین خان تازگی ها عاشق آشپزخونه ووسایل تویه آشپزخونه شدهببينم اين درچاهه

اين تابه

ببينم

 ببينم خوشمزست

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رها
19 فروردین 91 18:00
سلام نسیم جون همیشه به گشت و گذار عزیزم چه عکسایی میبینم که آرتین جون روز به روز داره شبیه خودت میشه ببوسش حتما
مامان ابوالفضل
19 فروردین 91 21:46
سلام سلام سلام ماشاالله آرتین جونم بزرگ شده چه کارهایی یاد گرفتی دوستت دارم خیلی زیاد خیلی
مامان ماهان
20 فروردین 91 16:16
قربونت برم عسل من
مامان مرضیه
24 اردیبهشت 91 14:34
http://fereshteyeman.blogfa.com