آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

پسر53 ماهه من

1394/9/22 13:38
نویسنده : مامان نسی
564 بازدید
اشتراک گذاری

برای تک پسر53 ماهه ام

ماه را چون مرواریدی به گردنت می آویزم
پرندگان را می گویم
تا خوش آواترین سرودها را برایت بخوانند
درختان را زیر پایت فرش می کنم
از گلها قایقی می سازم

تا به دریاها بروی.
از عصاره ی گلها عطری برای دردانه ام می سازم


تا در گذرگاهت  هوا عطر آگین شود .

به رسم یادگاری


مهتاب را به پدرت و نورش را به تو می دهم ٬

تا در نبود من نورآگین شوید .


دلم میخواهد تا آخر عمر ٬ عشق مادرانه رو پای شازده بریزم و نفس همسری رو هدیه به شوهرم .

 

قسم که با عشق تو ناردونه ام ٬ دردانه پسرم

با خدا تر شدم . خدا رو شکر برای بودنت ...برای آمدنت و برای ماندنت

 

                                                                                                                                          

پسندها (1)

نظرات (2)

❤مامان سونیا❤
25 آذر 94 12:33
53ماهه شئنت مبارک گل پسر قند عسل الهی صد ساله بشی زیر سایه پدر و مادر مهربونت عزیزم سلام وممنون خاله مهربون
aylar
6 دی 94 21:06
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید